مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

استان مرکزی رتبه دوم احسان و نیکوکاری را در کشور کسب کرد

مؤمنی گفت: با تکیه بر مردم و مشارکت‌ خیرین استان مرکزی رتبه دوم احسان و را در کشور کسب کرد و همچنین در طرح اکرام و رسیدگی به ایتام رتبه دوم را نیز کسب کردیم.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۰۹
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «مجید مومنی» مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پویش همکلاسی مهربان و شور عاطفه ها اظهار کرد: در سطح استان مرکزی ۷ هزار و ۲۰۰ دانش آموز و ۷۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این نهاد انقلابی خدمات دریافت می کنند و در میان دانش آموزان و دانشجویان نخبگان زیادی وجود دارد که اگر از طرح های آنها حمایت شود قطعا می توانند اقدامات قابل توجهی انجام دهند.

مومنی گفت: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد مردم محوری است که با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس کلیه امور با مشارکت مردم رقم می خورد و اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی که یکی از سرمایه های مهم کشور است توانسته کمیته امداد را در انجام ماموریت ها موفق کند.

وی ادامه داد: با تکیه بر مردم و مشارکت‌ خیرین استان مرکزی رتبه دوم احسان و نیکوکاری را در کشور کسب کرد و همچنین در طرح اکرام و رسیدگی به ایتام رتبه دوم را نیز کسب کردیم.

مومنی اظهار کرد: بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ بسیجی کمیته امداد را در اجرای برنامه ها و  طرح ها یاری می کنند و بسیاری از موفقیت های کمیته امداد مرهون مجاهدت های بسیجیان دلاور و هدایت های سپاه است که از همه آنخا تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: در طی یک سال گذشته بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ عدد تبلت به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد و بیش از ۳۵۰ عدد نیز در آینده با مشارکت سپاه و خیرین توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی گفت:  ۸۷۰ رابط فرهنگی در سطح استان در مدارس وجود دارد که در مراکز نیکوکاری ایجاد شده در شناسایی نیازمندان و اقدام برای رفع مشکلات آنها نقش آفرینی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۰۰ مدرسه، ۱۶ دفتر امداد و ۲۶۱ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی از  ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهرماه در جشن عاطفه ها مشارکت داشتند و کلیه افراد و خیرینی که قصد دارند در جشن خداپسندانه مشارکت کنند می‌توانند به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار