خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه فراشبند:

خدمت سربازی یک فرصت برای آماده سازی خود جهت حضور در جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه فراشبند، خدمت سربازی را یک فرصت برای آماده سازی خود جهت حضور در جامعه دانست.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۱۱
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه گرامیداشت روز سرباز در محل سپاه فراشبند برگزار شد.
در این مراسم، سرهنگ محمد پورمنتصری فرمانده سپاه ناحیه ضمن تسلیت به مناسبت دهه آخر ماه صفر و با تبریک هفته دفاع مقدس ،اظهار داشت: ما در دفاع مقدس خیلی از سربازان به عنوان رزمنده در جنگ شرکت کردند که سربازانی که شهید شدند و یا جانباز کم نبودند.
وی گفت : خوش به حال کسانی که در لباس سربازی به این معرفت رسیدند ، که خداوند هم آنها را جز خاصان خودش قرار داد و این افتخار شامل حال آنان شد.
سرهنگ پورمنتصری ادامه داد: خدمت سربازی می تواند یک فرصت برای خودسازی و آماده شدن جهت حضور در جامعه باشد؛ وقتی چشم به هم میزنید میبینید که خدمت تمام شده است ولیکن این فرصت طلایی است و نباید از دست بدهید.
وی گفت : در زمان خدمت شما باید خودتان را پیدا کنید و رابطه خودتان را با خدا و جامعه و خانواده خود قوی کنید شما باید آمادگی هرچه بیشتر حضور در جامعه را بدست آورید و در دوران خدمت به خودسازی بپردازید و غرور کاذب را باید کنار گذاشت و زمان را به بهترین نحو مدیریت نمایید
جناب سرهنگ ادامه داد:
عملکرد شما در دوران خدمت میتواند در آینده خدمت شما در جامعه موثر باشد ایشان به بعد دوم فرصت طلایی اشاره کرد و افزود: اینکه همه شما یکسری آرزوها و آرمانهایی در ذهن خود دارید از قبیل ازدواج، شغل و ... اما برای رسیدن به اینها اول باید هدف داشته باشید ، آرمانگرایی کنید ولی ؛ بلند پروازی نکنید.
وی تصریح کرد: رمز موفقیت در زندگی توکل و ارتباط خوب با خداوند داشتن است پس با توسل به خداوند و ائمه معصومین میشود در زندگی به پیروزی رسید.
در ادامه با حضور فرماندهان حوزه ها، مسوولین نیروی انسانی و قرارگاه به بررسی مشکلات و وضعیت رفاهی سربازان پرداخت و دغدغه های سربازان نیز گوش کرد و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار