خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:
کبودراهنگ-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ در این دیدار اظهار داشت: مردم پاوه همواره در صحنه بوده و مدافع انقلاب و نظام هستند.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۴۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

مردم پاوه همیشه در صحنه بوده و مدافع انقلاب و نظام هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ به همراه مسئول امور روحانیون استان با امام جمعه شهرستان پاوه دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ در این دیدار اظهار داشت: مردم پاوه همواره در صحنه بوده و مدافع انقلاب و نظام هستند.

امام جمعه شهرستان پاوه ضمن تسلیت فرا رسیدن ۲۸ صفر، عنوان کرد: مردم ما همیشه در صحنه بوده و همیشه حامی انقلاب و نظام هستند و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

ماموستا ملاقادر قادری ضمن آرزوی توفیق برای ریاست جمهوری جدید اظهار داشت: مردم منطقه ما دچار مشکلات عدیده‌ای هستند به خصوص با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند که از دولت محترم خواستاریم به وضعیت معیشت مرزنشینان توجه ویژه‌ای کنند.

وی در پایان از حضور مسئولین و نیروهای نظامی در منطقه تشکر کرد و یادآور شد: حضور دوش به دوش شیعه و سنی را مایه افتخار می‌دانم که برکتی برای نظامی اسلامی است و این امر خاری در چشم دشمنان است.

ارسال نظرات