خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: تاکنون حدود ۷۰ درصد منطقه دوخواهران برای ساخت و ساز آزادسازی و کاوش شده است.
کد خبر: ۹۳۸۰۴۴۸
|
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

آزادسازی ۷۰ درصد منطقه دوخواهران نهاوند برای ساخت و سازبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در آئین کلنگ‌زنی پارک صخره‌ای دوخواهران شهرستان نهاوند اظهار داشت: تاکنون حدود ۷۰ درصد منطقه دوخواهران برای ساخت و ساز آزادسازی و کاوش شده است.

وی گفت: آثار تاریخی هویت یک شهر است و نمی‌شود غافل شد و اعتبار ادامه کار هم در نظر گرفته شده؛ بیش از این شایسته نیست که این پروژه ادامه داشته باشد.

فرماندار نهاوند افزود: مسجد دوخواهران دغدغه همه ما است و با اخذ مجوز برای تعمییر هیات امنا اول اجازه بازسازی نمی‌دادند و پس از آن هم قرار بود خودشان هم پای کار بیایند.

وی تصریح کرد: توسعه محصول تلاش جمعی است و با تک روی به جایی نخواهیم رسید و شورا و شهرداری هم بر همین مبنا اقدامات خوبی انجام خواهند داد.

*کلنگ‌زنی پارک شهرک شهید حیدری در نهاوند

شهردار نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: موضوع رفع سد معبر را قرار است با مشارکت بخش خصوصی انجام دهیم و اجرایی کنیم که پیش نویس قرارداد آن به شورای شهر ارسال شده است.

مجید یوسفی نوید با بیان اینکه بحث لایروبی سطح شهر تا پیش از بارندگی در برنامه کاری شهرداری است، گفت: در حال تمدید قرارداد معدن شن و ماسه هستیم و هدف رسیدن به خودکفایی است.

وی افزود: پلاک‌های مجاور پارک صخره‌ای با همکاری میراث فرهنگی بازسازی شده و با کمک مالکان به ظرفیت گردشگری تبدیل خواهد شد.

شهرار نهاوند گفت: پارک صخره‌ای گردشگری دوخواهران با ۲۲هزار مترمربع مساحت و برآورد حدود ۵ میلیارد تومان در مدت زمان ۳ ساله و ۲ فاز اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: از آنجا که مکان اجرای این پروژه از اراضی ملی است بر اساس توافق‌های انجام شده، مسکن و شهرسازی با تخصیص اعتبارات لازم در احداث این پارک با شهرداری مشارکت دارد، همچنین طی روزهای آتی پارک شهرک شهید حیدری با مساحت ۱۱ هزار مترمربع کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات