خبرهای داغ:
آیین تکریم و معارفه شهرداران شیروان با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه و فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۸۰۵۰۲
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج:  احمدی شهردار منتخب در جلسه تودیع و معارفه شهردار شیروان ظمن تشکر از سپاه و بسیج به عنوان حامی و پشتیبان بخش های جهادی و عمرانی افزود:  بنده بالغ بر ۲۰ سال سابقه خدمت در شهرداری ساری و قائم شهر دارم و هدف بنده همیشه فقط خدمت بوده و اولویت داشتیم هر کاری را شروع کردیم باید تمام می شد.

شهردار منتخب شیروان گفت : شهرداری شهر شیروان بعنوان دومین شهر استان یکی از با قدمت ترین شهرداری های استان است ، همچنین مسائل مالی ، بدهی ها و پروژه های عمرانی نیمه تمام امروز از دغدغه های مهم در شهرداری است بنده قصد دارم از تمام ظرفیت نیروهای انسانی موجود در شرایط متناسب با تجریه و علمشان استفاده کنم .

عین اله احمدی افزود: 6 ماهه پیش و رو برای مجموعه شهرداری 6  ماهه سختی است چرا که باید ریل گذاری برنامه های آینده را در این 6 ماه انجام دهیم شیروان فقط  مسیر تردد شده و برنامه ای برای ماندگاری مسافرین انجام نشده است و ما باید این جاذبه را ایجاد کنیم تا ماندگاری ها بالا رود.

وی گفت : درب اتاق ما بروی اصحاب رسانه بعنوان پل ارتباطی مردم با مسئولین باز است در ظمن کمربندی خاتم الانبیا فرصت مناسبی برای خدمات دهی به مسافران و کسب درآمد برای شهر است.

وی تصحیح کرد: تمام اقدامات و پروژه هایی که بخواهد در شهرداری انجام شود ابتدا باید مطالعات آن انجام شود چرا که هیچ پروژه و اقدامی بدون مطالعه انجام نخواهد شد و سرانجامی نخواهد داشت همچنین اگر ساخت و سازها در شهر رونق بگیرد اشتغال زایی خوبی ایجاد خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها