خبرهای داغ:
مراسم سوگواری شهادت حضرت رسول اکرم (ص) امام حسن مجتبی (ع) در ستاد ناحیه راز و جرگلان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۲۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج یکشنبه و دوشنبه تاریخ همزمان با دهه آخر صفر در سال جاری مراسم سوگواری رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در محل نمازخانه ستاد ناحیه راز و جرگلان با حضور فرماندهی محترم ناحیه؛ همکاران پایور و نیروهای وظیفه برگزار شد .

 

مراسم در ابتدا با قرائت زیارت عاشورا آغاز گردید و سپس با سخنرانی حجت الاسلام رمضانی معاون تعلیم و تربیت بسیج ناحیه ادامه پیدا کرد در ابتدا حجت الاسلام رمضانی ضمن عرض تسلیت ایام دهه آخر صفر با یک روایت از امیرالمومنین علی علیه السلام آغاز نمودند که مضمون این روایت به طور خلاصه در این سه واژه که برای حفظ و صیانت از انقلاب تبیین داشتند

 

وی گفت: قانع بودن؛ استقامت و صبر در مقابل سختی ها ؛ شاکر بودن در جهت تبیین اسلام و راهبرد استفاده از فرصت ها و امکانات. در ادامه و در نظام اسلامی ماموریت های اصلی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم را برشمردند که شامل اولا استقرار نظام اسلامی دوما کادرسازی و سوما حراست از نظام اسلامی می باشد .سپس به تبیین ماموریت‌های ما در انقلاب اسلامی که حفظ و صیانت و پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی است اشاره داشتند.

مقام معظم رهبری در چله دوم نقشه راه انقلاب اسلامی را ترسیم نمودند که یک بخش آن در گام دوم انقلاب اسلامی میباشد( خودسازی, جامعه سازی, و تمدن سازی) و بخشی دیگر را در شروع کار دولت اسلامی بیان نمودند که به شرح زیر می باشد: بازخوانی حکومت علوی, بازسازی انقلابی و بازسازی اداری مدیریتی در تمام عرصه ها .در پایان مراسم با مدیحه سرایی و روضه خوانی مداح اهل بیت برادر سید حسن یوسفیان به اتمام رسید. لازم به ذکر می باشد کلیه مراسمات با رعایت ملاحظات و شیوه نامه های بهداشتی صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها