خبرهای داغ:
به مناسبت دهه آخر ماه صفر:

پویش "ایران خانه حضرت رضا (ع)" در خراسان جنوبی برگزار می شود

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: پویش "ایران خانه حضرت رضا (ع)" به مناسبت دهه آخر ماه صفر در خراسان جنوبی اجرا شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۳۱
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابراهیمی دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: برنامه‌ی پویش ایران خانه حضرت رضا (ع) با شعار (همه خادم رضا هستیم، نجات انسان رسم مسلمانی) توسط آستان قدس رضوی به مناسبت ایام شهادت علی بن موسی الرضا(ع) در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب این پویش ، عزاداری برای امام رضا(ع) در سراسر کشور برنامه ریزی شده است افزود: نشر معارف اسلامی در قالب مراسم عزاداری در هیات‌ها، روضه‌های خانگی و مراکز خدمت رسانی انجام خواهد شد.

ابراهیمی افزود: در قالب این پویش عزاداری در مراکز نظامی انتظامی، زندان ها، بیمارستان ها و هیئت‌های مذهبی، توزیع بسته‌های متبرک به هیئت‌ها و مراکز خدمات رسانه شامل پرچم، برنج متبرک ، نمک، نبات، چای و قند که در روضه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برگزاری عزاداری خادمیارن و مردم شهرستان بیرجند در آستان شهدای باقریه در شب شهادت حضرت امام رضا(ع)، نذر شفا  شامل ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه امام جعفر (ع)، حضور در بیمارستان ولی عصر و تقدیر از کادر درمان و عیادت بیماران کرونایی و پرداخت هزینه‌های بیماران کرونایی و دلجویی از خانواد‌های که بیش از دو نفر از اعضای خانوادشان بر اثر کرونا فوت شدند، از دیگر برنامه‌ ها در این مناسبت است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی، نذر امام شامل نذورات حضرت رضا به عنوان بسته‌های معیشتی و آزاد سازی مادران و بانوان زندانی غیر عمد را از دیگر برنامه‌های خادمیارن آستان قدس رضوی و خیران در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها