خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پانزدهمین مرحله از رزمایش «احسان ماندگار» اوقاف؛

با فضای مجازی و توییتری نمی توان عرصه دار جهاد خدمت را از صحنه خارج کرد

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به فضاسازی موجود برعلیه وقف استان گفت: با فضای مجازی و توییتری نمی توان عرصه دار جهاد و حمایت از مستضعفان عالم را از صحنه خارج کرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۴۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین پانزدهمین رزمایش کمک های مومنانه، که باحضور حجت الاسلام نوروزپور، مدیرکل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور
در صحن امامزاده حسین(ع) برگزار شد بیان کرد: پانزدهمین رزمایش مواسات و همدلی در قالب احسان ماندگار، به همت موقوفات استان و متولیان برگزار شد.

وی گفت: در این رزمایش، ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده هایی که از قبل شناسایی شدند در قالب طرح محله به محله و احسان ماندگار طی دو روز آینده توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: با احتساب اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال تا کنون، بالغ بر ۲۲ و نیم میلیارد تومان در حوزه معیشت، بهداشت، لوازم التحریر و آزادسازی زندانیان از محل درآمد موقوفات استان هزینه شده که نشان از اثری بخشی و اجرای مأموریت و رسالت وقف جهت تکریم هم نوع می باشد.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: وقف، کریمانه و بی منت در کنار مردم بوده و وقف در میدان و حاضر در صحنه است. وقف راز ماندگاری و جاودانگی واقفین و اثربخشی وقف انهاست.

وی با اشاره به فضای ایجاد شده نسبت به وقف در استان تصریح کرد: وقف آنچه که می بینید است و نه آنچه که بر علیه وقف هر روز در رسانه ها آن را تبلیغ می کنند و البته منظور ما رسانه های فضای مجازی است که بدون گاهی از واقعیت ها، اقدام به جریان سازی می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: وقف از صدر اسلام و بلکه قبل از اسلام استوار ایستاده و بی منت و کریمانه خدمت رسان بوده و با فضای مجازی و توییتری نمی توان عرصه دار جهاد و حمایت از مستضعفان عالم را از صحنه خارج کرد.

حجت الاسلام مجیدی تصریح کرد: برای رفع مشکلات این حوزه باید آستین ها را بالا زده و در کنار اوقاف و موقوفات وارد عمل شد چرا که متاسفانه حمایت از وقف وجود ندارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها