مهندس پوربهرامی: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان به منظور نظارت بر روند اجرای برنامه های ابلاغی و بررسی وضعیت کانونهای بسیج مهندسین در سراسر استان در قالب طرح رصد میدانی اقدام به طرح ریزی سفرهای استانی نموده است.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۶۵
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان طرح رصد میدانی به منظور نظارت بر روند اجرای برنامه های ابلاغی و همچنین بررسی وضعیت و فعالیتهای کانون بسیج مهندسین در سطح استان آغاز شده است.
پور بهرامی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین ضمن اشاره به ابلاغ برنامه های 1400 به نواحی و کانون های بسیج مهندسین شهرستانها، از آغاز سفرهای درون استان به منظور نظارت بر روند اجرای برنامه‌ها در قالب طرح رصد میدانی خبر داد.
وی در این گفتگو با تشریح برخی از برنامه های شاخص سال از جمله طرح جامع عمران روستا، نهضت روشنگری ثامن و سازماندهی گروه های جهادی تخصص محور، عنوان نمود: «سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان به عنوان یکی از 22 قشر تخصصی سپاه حضرت ولیعصر(عج) برنامه‌ریزی خود را متمرکز بر پیشبرد اهداف و تحقق حجم‌های پیشنهادی برنامه سال نموده است.»
 پیگیری طرح جامع عمران روستا و دیدار با فرمانده ناحیه و برگزاری جلسات با سازمان نظام مهندسی از جمله برنامه‌هایی بودند که در اولین سفر درون استانی  صورت پذیرفت.
وی با اشاره به ‏ جلسه ای که با بخشدار شهرک قدس بندر ماهشهر پیرامون طرح عمران روستا برگزار شد، عنوان نمود:«هم‌افزایی با بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی از اهداف همیشگی سازمان بسیج در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم است.» پوربهرامی  ضمن مثبت ارزیابی کردن هماهنگی‌های صورت گرفته برای اتمام پروژه آبرسانی به شهرک قدس، از اتمام این پروژه طی سال جاری به حول و قوه الهی خبر داد.
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معمار استان خوزستان  در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان اعلام نمود که طی دومین سفر درون استانی ضمن بررسی وضعیت و فعالیت‌های کانون بسیج مهندسین اندیمشک، از فعالیتهای مهندس صالحی مسئول سابق این کانون با اهدای لوح تقدیر و قاب عکس تقدیر و تشکر به عمل آمد.
وی با اشاره به اینکه در این سفر ضمن دیدار با فرمانده ناحیه اندیمشک سرهنگ کریمپور گزارشی از اقدامات و فعالیتهای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ارائه گردید. همچنین از تلاش‌های این فرمانده جهادی در طول ایام سیل ۹۸ تشکر و قدردانی به عمل آمد.
پیگیری تشکیل گروه‌های جهادی تخصص محور و سازماندهی مهندسین بسیجی کانون اندیمشک و معارفه مهندس صمصامی به عنوان مدیر جدید کانون بسیج مهندسین اندیمشک از دیگر موضوعاتی بود که پوربهرامی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به آنها اشاره نمود.

 

 

ارسال نظرات