خبرهای داغ:

تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل در شرکت توزیع برق استان همدان

همدان-مراسم تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل در شرکت توزیع برق استان همدان با حضور مدیرعامل، معاونین، ایثارگران و خانواده‌های شهدا در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۶۲۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل در شرکت توزیع برق استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل در شرکت توزیع برق استان همدان با حضور مدیرعامل، معاونین، ایثارگران و خانواده‌های شهدا در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت رحلت حضرت رسول(ص) و امام حسن(ع) اظهار داشت: امنیت امروز کشور را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگرانی هستیم که در دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از مرز و بوم این کشور دفاع کردند.

وی با تأکید بر الگوگیری از شهدا و با بیان اینکه سبک و سیره شهدا باید به عنوان الگو سرلوحه کار همه ما باشد، گفت: پیمودن راه شهدا با کار جهادی و خدمت خالصانه به مردم میسر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای تقدیر از زحمات ایثارگران و خانواده‌های شهدا است، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۶۹ ایثارگر در شرکت توزیع نیروی برق استان هستند که ۳۹ نفر در حال فعالیت و ۱۳۰ نفر نیز ایثارگر بازنشسته هستند.

وی از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و درج فوق العاده ایثارگری و امتیازات مدرک تحصیلی و رتبه تشویقی در احکام کارگزینی ایثارگران خبر داد و گفت: معافیت‌های بیمه‌ای، درمانی و مالیات برای ایثارگران مشمول، سمهیه 5 درصدی و 25 درصدی ایثارگری در استخدام و تبدیل وضعیت‌ها و پیگیری وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شرکت خدماتی برای تبدیل وضعیت و دیگر قانون‌های مرتبط با ایثارگران نیز پیگیری  و در شرکت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: تهیه پیش‌نویس کتاب «مجموعه خاطرات ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق همدان» و ویرایش نهایی برای چاپ توسط اداره کل حفظ آثار همدان نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

جمشیدی با بیان اینکه در طول سال برنامه‌های فرهنگی متنوعی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار می‌شود، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز فضاسازی، غبارروبی مزار مطهر شهدا، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از همکاران ایثارگران و... برگزار شد.

در پایان این مراسم از ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات