با حضور فرمانده سپاه سلمان در مهرستان اجرا شد:

برگزاری رزمایش امید بخش مقابله با کرونا در مهرستان

مهرستان/ با هدف مهار کوید 19رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی با حضورفرمانده محترم سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۶۹۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با بازگشایی مدارس رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با هدف مهار کوید 19 در شهرستان مهرستان اجرا شد.

در این مراسم سرداراحمد شفائی با اشاره به خدمات ارزنده و موثر بسیج جامعه پزشکی در سپاه استان و کانون بسیج جامعه پزشکی مهرستان گفت: بسیجیان دفاتر بسیج جامعه پزشکی در سطح نواحی دغدغه خدمت رسانی به مردم را دارند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود:بسیج از بدو تشکیل تاکنون در عرصه های مختلف ثمرات ارزشمندی را  برای کشور داشته است و از روزهای آغازین دفاع مقدس با رشادت حماسه های بی بدیلی آفریدند.

وی با اشاره به مشارکت بسیجیان درعرصه های مختلف پس از دوران دفاع مقدس و بحران هایی نظیر سیل و زلزله افزود: بسیجیان در پاندمی کرونا مجاهدانه به یاری مدافعان سلامت شتافته و در  طرح شهید سلیمانی در قالب تیم های نظارتی حمایتی و مراقبتی ، کمک های حمایتی و معیشتی و واکسیناسیون برای خدمت به مردم تلاش کردند .

این مسئول گفت: امروز شما بسیجیان علاوه بر اقدامات حمایتی مراقبتی و نظارتی در حوزه تسریع واکسیناسیون نیز گام برمی دارید که‌جزو اولویت های اصلی به شمار می رود.

سردار شفائی تصریح کرد: با غربالگری کامل سطح‌محلات و با کمک گروه جهادی و داوطلبانه بسیج مردمی در طرح شهید قاسم سلیمانی امیدواریم بتوانیم ذره کوچکی از نیازمندی های محرومان و آسیب دیدگان کرونا را برطرف کنیم.

گفتنی است در این رزمایش تیمهای مراقبتی حمایتی و آموزشی با هدف آموزش، بیماریابی و نظارت بر رعایت پروتکلهای بهداشتی و توزیع بستهای معیشتی به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی مهرستان به سطح شهراعزام شدند.

شایان ذکر است، تجلیل از بسیجیان مرکز تجمیعی واکسیناسیون با حضور فرمانده سپاه سلمان استان به همت دفتربسیج جامعه پزشکی مهرستان، برپایی ایستگاه سلامت در میعادگاه نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهرستان از دسکر برنامه های اجرا شده در این شهرستان بوده است.

ارسال نظرات