در اولین روز دهه وقف/

برگزاری آئین غبارروبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده حسن( ع) یاسوج

آئین غبارروبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده حسن علیه السلام روستای مهریان در اولین روز دهه وقف برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۸۶۳
|
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیرکل اوقات و امور خیریه استان گفت؛ آیین غبارروبی گلزار شهدای جوار بقعه متبرکه امامزاده حسن علیه السلام با حضور هیات امنا و خادم بقعه و جمعی از مسئولان اوقات و امور خیریه استان و شهرستان بویراحمد با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

وی برگزاری نشست تخصصی وقف با حضور جامعه مهندسین از دیگر برنامه های این اداره کل در اولین روز دهه وقف بوده است.

حجت‌الاسلام نصیر الاسلامی افزود؛ برنامه شهادت امام رضا علیه السلام به مناسبت ۲۸ صفر با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار  شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان دهه وقف را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ وقف دانست و گفت؛ سنت حسنه وقف به عنوان یکی از زیباترین جلوه های کمک به خلق برخاسته از روحیه کمال گرا و نوعدوست انسان هایی است که احسان ماندگار را بهترین راه برای نیل به آرامش دنیوی و اخروی خود انتخاب کرده اند.

حجت‌الاسلام نصیرا الاسلامی ابراز داشت؛ بی تردید دهه وقف، علاوه بر اینکه فرصت مغتنمی برای تکریم واقفان خیراندیش است که از سرمایه های مادی و معنوی خود در رفع نیازهای جامعه دریغ نورزیده اند می تواند زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ وقف نیز باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار