15مهر روز تاریخی برای مردم چهارمحال وبختیاری است

پانزدهم مهرماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به چهارمحال و بختیاری، روز تاریخی برای مردم این استان می باشد و برای همیشه به عنوان روزی مبارک باقی مانده است.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۷۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)  روز چهارشنبه 15مهرماه سال 71 در ادامه سفر به مناطق محروم در میان استقبال پرشور و کم نظیر مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری وارد شهرکرد شدند.

شور و اشتیاق وصف ناپذیر مردم این خطه از سرزمین اسلامی در استقبال رهبر معظم انقلاب قابل توصیف در قالب جملات و کلمات نیست؛ بهترین وصف از این سفر را باید در بیانات شیوا و گهربار رهبر فرزانه انقلاب یافت که فرمودند: من خاطره‌های خوبی از چهارمحال‌وبختیاری دارم.

مقام معظم رهبری در سفرشان به چهارمحال و بختیاری ضمن تجلیل از نقش ویژه مردم این استان در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و اسلام، دیداری هم با عشایر سلحشور این منطقه داشتند و به بررسی مشکلات و مسائل آنان پرداختند.

تمجید رشادت های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام باعنوان" بچّه‌های بااخلاص، مؤمن " بخش دیگری از بیانات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در سفر به بام ایران بود.

مقام معظم رهبری در بیانات خود ضمن اشاره به منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری، مفاخر  ادبی همچون عمان و دهقان سامانی را نمونه ای از وجود استعدادهای جوشان فرهنگی و ادبی در میان مردم این استان دانستند.

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در این سفر اظهار کردند: شما مردم استان چهارمحال و بختیاری را در جبهه و در پشت جبهه، با سربلندی و سرافرازی دیده ایم، سپاهیان و بسیجیان و سرداران و فرماندهان و برگزیدگان شما در جبهه های جنگ، در قالب تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام، حقیقتاً مایه سرافرازی بودند، که فراموش شدنی نیست.

حضور تاریخی مقام معظم رهبری در منطقه عشایری کوهرنگ در سفر به چهارمحال وبختیاری و دیدار با عشایر روستای لبد از دیگر رویدادهای ماندگار در اذهان مردم است، که دستور رسیدگی به مشکلات آنها را صادر فرمودند و از عشایر به عنوان مردمی با ایمان، با صفا، شجاع و پاسداران حراست از میهن اسلامی نام بردند.

ملاقات حضوری زنان و مردان استان چهارمحال و بختیاری با مقام معظم رهبری به مدت چهار ساعت و در فضائی آکنده ازشور و هیجان در دبیرستان علوم ومعارف اسلامی شهرکرد، مراسم نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله خامنه ای و با حضور جمعی از دانش آموزان مدارس شهرکرد و توصیه به دانش آموزان برای فراگیری آداب نماز و مسائل مربوط به آن و آموختن معانی و مفهوم نماز از دیگر بخش های سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان چهارمحال و بختیاری بود.

اکنون پانزدهم مهرماه روز تاریخی برای مردم استان ولایتمدار چهارمحال وبختیاری می باشد و برای همیشه در تاریخ این استان به عنوان روزی مبارک باقی مانده است.

ارسال نظرات