شاهرود_فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه حقی که خانواده شهیدان و ملت قهرمان ایران بر گردن ما دارند از برکت خون شهداست، گفت: عزت، شرف و اقتدار ایران اسلامی از برکت خون شهیدان است.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۶۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
عزت، شرف و اقتدار ایران اسلامی از برکت خون شهداستبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار غلامرضا احمدی در یادواره شهدای شهر بسطام در امامزاده محمد این شهر گفت: در مواجه با دشمن نباید موضع ضعف و ذلیلانه گرفت بلکه باید با موضع قدرت وارد شد.
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) افزود: آنچه که شهید برای تبعیت از، ولی فقیه، استکبارستیزی و صد‌ها مورد دیگر جان خود را از دست داد، باید ادامه پیدا کند.
او با تاکید بر اینکه حقی که رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده شهیدان و ملت قهرمان ایران بر گردن ما دارند از برکت خون شهیدان است، افزود: عزت، شرف و اقتدار ایران اسلامی از برکت خون شهیدان است.
احمدی اظهار کرد: اگر عزم و اراده آهنین ملت ایران در دفاع مقدس و اطاعت از، ولی فقیه نبود بر روی هر یک از صندلی‌های مسؤولان، یک عراقی، آمریکایی یا انگلیسی نشسته بود و امروز باید زیر سلطه افسران عراقی و آمریکایی می‌بودیم.
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه کرسی‌های مسؤولان بر بستر خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید شناور است، اما برخی از افراد به‌دنبال این هستند که مردم را از جهاد به غفلت ببرند، عنوان کرد: دشمنان از همه عناصر و امکانات خود برای از بین بردن نهال نوپای انقلاب اسلامی استفاده کردند.
او با تأکید بر اینکه دشمن در زمان جنگ از تمام عناصر خود برای ایجاد اختلافات قومی و قبیله‌ای استفاده کرد، بیان کرد: آمریکایی‌ها در ابتدای انقلاب در شرایطی با خامی ما، بنی صدر را رئیس جمهور کردند که ارتش جمعی از فرماندهان خود را از دست داده بود و سپاه هنوز به‌معنای واقعی شکل نگرفته بود.
احمدی با بیان اینکه تحریم‌ها در زندگی مردم کمتر از ۲۰ درصد تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: حصر اقتصادی که امروز از آن صحبت می‌کنیم حصری است که رئیس جمهور آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا امضا کرده بود و از آن زمان همه ساله امضا می‌شود و چیز جدیدی نیست.
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه افرادی که می‌گویند ما در سوریه چکار می‌کنیم و چرا برای بشار اسد می‌جنگیم از کمترین بهره هوشی سیاسی برخوردار هستند، اظهار کرد: دشمن همه امکانات و تجهیزات خود را برای از بین بردن ملت ایران به میدان آوردند و زمانی که تسلیم قدرت رزمندگان شدند از سلاح‌های شیمیایی استفاده کردند.
او با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت را در جنگ شکستند و آمریکا را زیر پا له کردند، با تاکید بر اینکه ملت ایران در دفاع از آرمان‌های خود شهید دادند، اما در مقابل دشمن سرخم نکردند، گفت: امروز جمهوری اسلامی درخت تناوری است و ریشه آن در خاک ایران قرار دارد و به‌زودی از مشکلات عبور می‌کنیم.
فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه حزب الله لبنان و انصار الله یمن شاخه‌ای از انقلاب اسلامی است که کمر اسرائیل و آمریکا را شکسته‌اند، یادآور شد: اگر آمریکا توان عکس‌العمل علیه نظام، کشور و رهبری را می‌داشت، در زمان دستگیری سربازانش یا سقوط پهپاد جنگ شروع می‌شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها