در راستای طرح «نذر خون»:

خادمیاران رضوی زاهدان خون خود را اهداء کردند

زاهدان/ خادمیاران رضوی کانون خدمت تخصصی تعلیم و تربیت و دبیر خانه خادمیاران استان سیستان و بلوچستان در راستای شعار «همه خادم الرضاییم، نجات انسان رسم مسلمانی» در یک اقدام هماهنگ خون خود را اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۳۳
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مسئول کانون خدمت تعلیم و تربیت خادمیاران استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت شهادت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام با اشاره به شعار «همه خادم الرضاییم، نجات انسان رسم مسلمانی» و طرح نذر خون در راستای کاهش ذخایر خونی استان به ویژه زاهدان گفت: حدود دو سال از ورود کرونا به کشور می‌گذرد و بیماران هموفیلی و تالاسمی استان هم به تزریق دائمی فرآورده های خونی نیاز دارند و زندگی آنها به این فراورده ها وابسته است. لذا با هماهنگی بعمل آمده هم‌زمان با شب شهادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام خادمیاران کانون تخصصی تعلیم و تربیت استان سیستان و بلوچستان با مراجعه به پایگاه انتقال خون زاهدان خون خود را جهت درمان بیماران نیازمند اهداء کردند.

محمد ستوده در ادامه افزود: در حال حاضر با توجه به گفته رئیس سازمان انتقال خون استان مصرف فراورده‌های خونی هیچ تغییری نکرده، حوادث و سوانح نیز به قوت خود باقی است، بیماران هموفیلی و تالاسمی هم به تزریق دائمی فرآورده های خونی نیاز دارند و زندگی آنها به این فراورده ها وابسته است. لذا شایسته است همشهریان عزیز با مراجعه به این مراکز نسبت به اهدای خون خود اقدام نمایند.

مسؤل کانون خدمت تعلیم و تربیت خادمیاران استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: طرح نذر خون در شب بیست و نهم ماه صفر در پایگاه انتقال خون زاهدان با شعار «همه خادم الرضاییم، نجات انسان رسم مسلمانی»توسط خادمیاران رضوی شهرستان زاهدان اجرا شد .

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار