معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد:

تحصیل رایگان 40 دانش آموز در مدرسه غیردولتی قرآنی ندای آسمان

معاون امور فرهنگی استان تهران از تحصیل رایگان 40 دانش آموز مقطع ابتدایی در مدرسه قرآنی ندای آسمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۳۱
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان،معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران  گفت:با اعلام همکاری مدرسه قرآنی ندای آسمانی برای ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی اول 40 دانش آموز تحت حمایت ادارات اسلامشهر،بهارستان و چهاردانگه به این مدرسه معرفی شدند تا از تحصیل رایگان بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه این مدرسه با هدف تربیت نیروهای تخصصی قرآنی در زمینه تلاوت،حفظ و مفاهیم قرآنی در حوزه جنوب غرب استان تهران فعالیت می کند،افزود: هزینه آموزش سالانه هر دانش آموز 7 میلیون و 400 هزار تومان است که برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد رایگان است.

زمانیان،ادامه داد: این مدرسه برای ثبت نام رایگان از 80 دانش آموز اعلام آمادگی کرد که با توجه به ظرفیت دانش آموزان مقطع ابتدایی اول ساکن در این مناطق تاکنون 40 دانش آموز به این مدرسه معرفی شده اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران،تصریح کرد: مدیر این مدرسه همچنین آمادگی خود را برای ارائه آموزش های عمومی و تخصصی قرآن به دانش آموزان تحت حمایت علاقمند و سایر مددجویان تحت حمایت به منظور افزایش سطح علمی قرآنی اعلام نموده است.

شایسته ذکر است: مدارس قرآنی به مدارسی اطلاق می‌شود که در آن دانش آموزان مستعد و علاقمند، علاوه بر برنامه رسمی و ساعات مقرر در جداول مواد درسی دوره‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی، مهارت‌های تکمیلی قرآنی را فرا می‌گیرند.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار