رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خلیل آباد خبر داد؛

کاهش قاچاق چوب در شهرستان خلیل آباد / قاچاق چوب به صفر رسید

ترابی گفت: طی بازدیدهای میدانی و سرکشی های صورت گرفته از کارگاه های چوب سطح شهرستان توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوشبختانه آمار قاچاق چوب در شهرستان خلیل آباد به صفر رسیده است.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۹۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

حمید ترابی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، با اشاره به اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق چوب در شهرستان، اظهار داشت: با همکاری دستگاه های قضایی و نظارتی و انتظامی اقدام به راه اندازی گشت های مشترک جهت برخورد با قاچاق چوب کردیم.

وی با اشاره به تعامل و هماهنگی و همکاری بسیار خوب  یگان حفاظت این اداره با مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی شهرستان، خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای میدانی و سرکشی های صورت گرفته از کارگاه های چوب سطح شهرستان توسط یگان حفاظت این اداره خوشبختانه آمار قاچاق چوب به صفر رسیده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خلیل آباد با تاکید بر اینکه در ایست و بازرسی های ورودی و خروجی شهرستان هم در یک ماه گذشته موردی از حمل چوب قاچاق مشاهده نشده است، تصریح کرد: در سه ماه گذشته در تاغ زارهای سطح شهرستان موردی از قطع و قاچاق تاغ گزارش نشده که در این خصوص هم جای قدردانی از تمام دستگاه‌های مرتبط با این موضوع دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای این یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان در تمام ساعات شبانه روز در حال گشت زنی و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی هستند، اذعان کرد: عرصه های منابع طبیعی میراثی از گذشتگان برای نسل آینده است و نباید برای منابع طبیعی ایجاد مشکل کنیم، مردم شهرستان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در این زمینه با شماره تلفن ۱۵۰۴ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها