کاشمر:

رییس سازمان زندانها خواستار انعکاس صادقانه نیازهای زندانها شد

این اقدام علاوه بر خنثی‌سازی تلاش رسانه‌ای دشمن، خاطر دلسوزان جامعه را آرام کرده و انگیزه مردم برای مشارکت در مبارزه و علاج آسیب‌های اجتماعی را بیشتر می‌کند.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۱۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمد مهدی حاج محمدی ،رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج با تاکید بر انعکاس صادقانه اقدامات انجام شده و نیازهای زندان‌ها گفت: این اقدام علاوه بر خنثی‌سازی تلاش رسانه‌ای دشمن، خاطر دلسوزان جامعه را آرام کرده و انگیزه مردم برای مشارکت در مبارزه و علاج آسیب‌های اجتماعی را بیشتر می‌کند.


محمدمهدی حاج‌محمدی در دومین روز سفر خود به خراسان رضوی در میان مددجویان و کارکنان زندان کاشمر افزود: انجام فعالیت‌های رسانه‌ای و کاربردی مناسب باید مورد توجه و عنایت بیشتر قرار گیرد و همچنین عمل متعهدانه و مسوولانه به تکالیف قانونی و قدرشناسی از فرصت های خدمت نیز مورد تاکید است.

وی گفت: لازم است با تبلیغات محیطی مناسب، تمام لحظات زندان برای زندانیان تذکر و تلنگر باشد، به عنوان مثال اگرچه ممکن است روانشناس و نیروهای فرهنگی در ساعاتی از شبانه‌روز در زندان حاضر نباشند اما می توانند به گونه‌ای اقدام کنند که با تبلیغات محیطی مناسب و عالمانه، حضورشان در میان مددجویان دائما احساس شود.

رییس سازمان زندانها ضمن ابراز خرسندی از نحوه خدمت ‌رسانی به مددجویان و توجه دائم به نیازهای آنان، بر رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکلات مربوط به بنا و کمبود فضا در زندان کاشمر اشاره کرد و بر تکمیل ساخت و احداث پروژه جدید زندان این شهرستان تأکید نمود.

حاج محمدی همچنین در بازدید سه ساعته خود، ضمن حضور در اماکن داخلی اندرزگاه‌ها به دیدار و گپ‌وگفت با زندانیان ساکن در بندها پرداخت و مشکلات و شرایط آنان را جویا شده و دستور لازم بر رفع این مسائل را صادر کرد.

رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی در بدو ورود خود به شهرستان کاشمر بر مزار شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس و دیگر شهدای آرمیده در جوار ایشان حضور یافت و به این عالم وارسته ادای احترام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار