سردار اشتری:

اهمیت نقش پشتیبانی و کمک مجلس در کیفیت بخشی تجیهزات پلیس

سردارحسین اشتری ،فرمانده نیروی انتظامی ،در دیدار با نماینده مردم شهرستان کاشمر در مجلس شورای اسلامی خواستار پشتیبانی و کمک از مجلس شورای اسلامی برای روند رو به رشد و کیفیت مطلوب تجیهزات پلیسی شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۲۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار حسین اشتری در دیدار با حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم شهرستان کاشمر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همکاران ما با بهره گیری از امکانات موجود در شهرستان هایی مانند کوهسرخ با روحیه جهادی و انقلابی و به پشتوانه همکاری و مشارکت مردم در تلاش هستند بهترین امنیت را برای شهروندان تامین کنند.


وی افزود: باید از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خاطر پشتیبانی از پلیس تشکر کنیم و امیدواریم با کمک و مساعدت های مجلس شورای اسلامی از نظر تجهیزات و امکانات، روند رور به رشد و کیفیت مطلوب تری داشته باشیم.


فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: هدف پلیس که بیشترین بخش برقراری و تامین امنیت را در دست دارد خدمت رسانی هر چه شایسته تر به مردم عزیز و ارتقای نظم و آرامش مردم است.


وی بهره گیری از این تجهیزات و امکانات در کنار روحیه جهادی و ایثار کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس و همچنین مشارکت مردم را در پیشبرد ماموریت های مهم نیروی انتظامی بسیار موثر دانست.


حجت الاسلام” جواد نیک بین” ،نیز در این دیدار از کارکنان زحمتکش و پرتلاش ناجا قدردانی و تشکر کرد و گفت : امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات پلیس مقتدر کشور عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار