سردار اشتری:

حفظ امنیت کشور و آرامش مردم وظیفه بزرگ نیروی انتظامی است

سردار اشتری: رونمایی از نرم افزار "پلیس من" در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند ، امنیت پایدار است.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۲۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

سردار حسین اشتری،فرمانده نیروی انتظامی، در جمع کارکنان انتظامی شهرستان کاشمر ،حفظ امنیت کشور و آرامش مردم را وظیفه بزرگ نیروی انتظامی برشمرد و گفت: رونمایی از نرم افزار "پلیس من" در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند ، امنیت پایدار است.


سردار اشتری، فرمانده ناجا در جمع کارکنان انتظامی شهرستان کاشمر با آرزوی قبولی سوگواری های روزهای پایانی ماه صفر اظهار داشت: نیروی انتظامی یک مجموعه در حال خدمت با روحیه انقلابی و جهادی است که مقتدرانه و به صورت شبانه روزی و تاثیر گذار در حال خدمت می باشد.


وی افزود: حجم عملکرد کارکنان و اثر بخشی این خدمات و اقدامات ، گسترده است و این درحالی است که در برخی از شهرستان ها با امکانات موجود ، به پشتوانه روحیه جهادی و انقلابی شاهد خدمات و عملکرد مقتدرانه و موثرپلیس خدمتگزار هستیم.


فرمانده ناجا تاکید کرد: حفظ امنیت کشور و آرامش مردم وظیفه بزرگ نیروی انتظامی است و باید با برنامه ریزی درست و آمادگی کامل در جهت ارتقای آن اهتمام جدی داشته باشیم.


عالی ترین مقام ارشد نیروی انتظامی کشور خاطر نشان کرد: همه در امنیت نقش دارند ، همه دستگاه ها باید مشارکت فعالانه داشته باشند و سهم هر دستگاه و سازمان در این مشارکت ، نقش موثری برای استحکام نظم و امنیت دارد.


وی در بحث کاهش جرایم وآسیب های اجتماعی گفت: پلیس باید با ابتکار و خلاقیت در این عرصه وارد میدان شود و هوشمند سازی پلیس که در هفته بزرگداشت ناجا به عنوان شعار محوری مدنظر قرار گرفته بر این اساس تمرکز دارد.


سردار اشتری گفت: در هفته نیروی انتظامی و در راستای هوشمند سازی پلیس یک سری نرم افزارها افتتاح می شود که به عنوان نمونه نرم افزار “پلیس من” مورد بهره برداری قرار می گیرد.


سردار اشتری اظهار داشت: مقام معظم رهبری بااشاره به اهمیتذ امنیت و تشکر از نیروی انتظامی می فرمایند : در سایه امنیت، کشور در زمینه های اقتصادی پیشرفت می کند.


وی تصریح کرد: نقش ناجا در خصوص امنیت یک نقش بی بدیل است و باید تلاش خود را داشته باشیم به پشتوانه همراهی و اعتماد مردمی به این امنیت خدشه وارد نشود و قابل ارتقا باشد .


سردار اشتری تاکید کرد: آنچه مسلم است با هرچه آسایش مردم را به هم می زند باید برخورد قاطعانه و قانونی صورت گیرد و مطالبه شهروندان از پلیس نیز همین است.


وی معیشت کارکنان را نیز بسیاتر مهم برشمرد و گفت: به خصوص در بحث مسکن ۱۲۰ هزار مسکن ملکی و ۵۰ هزار خانه سازمانی در دستور کار اجرایی است و خدمات رفاهی برای کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا نیز تقویت می شود. .
فرمانده ناجا در پایان گفت: یک تکلیف مهم دیگر نیز داریم و آن این که ببینیم چه وظیفه ای شهدا برای ما گذاشتند و راهی را برای ما مشخص کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار