یادواره شهدا در محله محمود آباد با سخنرانی حجت الاسلام علی رضا دهقانی با همت بسیجیان پایگاه ریحانه النبی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۳۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: دهقانی گفت: امشب دور هم جمع شده ایم تا از سجایای ارزشمند و کرامات عدیده‌ی شهدای گمنام بهره ببریم هر چند سخن گفتن از جان نثاران راستین کاری صعب و دشوار است و به سختی حق مطلب ادا می‌گردد، ولی آب دریا را اگر نتوان کشید، هم به قدر تشنگی باید چشید.
وی خاطر نشان کرد: تجلیل و تبجیل از شهدای گمنام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه‌ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.
دهفانی تاکید کرد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدای گمنام یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است. شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
وی در آخر گفت:ان شاء الله همه‌ی ما در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... پاسدار واقعی ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات بزرگ مقام معظم رهبری الگویی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار آییم.چ
ارسال نظرات