سردار اشتری:

امنیت بزرگترین سرمایه ماست

فرمانده نیروی انتظامی: امنیت سرمایه بزرگی است که در اختیار ملت بزرگ ایران قرار دارد و از امنیت مثال زدنی برخورداریم.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۵۰
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه مشترک ناجا به مناسبت هفته ناجا که با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار برگزار شد، افزود: ما هر روز در گوشه و کنار این کشور صاحب جانفشانی ماموران در برخورد با افراد قانون شکن، مجرمان و اشرار هستیم و در این راه نیز شهیدانی تقدیم انقلاب می‌کنیم و این نشان از پاک بازی و آمادگی و نثار جان ماموران برای امنیت کشور است و در این راه نیز بیش از ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز تقدیم کرده ایم.
وی ادامه داد: باید هم بدانیم که این عزیزان سربازان خدمت هستند و باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم.


سردار اشتری گفت: امنیت سرمایه بزرگی است که هم اکنون در اختیار ملت ایران قرار دارد و ما از امنیت مثال زدنی و باثباتی برخورداریم و به لطف فرماندهی کل قوا و به برکت خون شهدا و ایثارگری نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج و حضور هوشمندانه مردم در صحنه؛ امنیت بسیار خوبی را داریم و این امنیت را هر روز ارتقا خواهیم داد و حفظ خواهیم کرد.


وی افزود: بیش از ۷ هزار و ۸۵۵ کیلومتر مرز داریم که در تمام نقاط مرزی کشور مرزبانان ما حضور دارند و از این نعمت بزرگ الهی پاسداری می‌کنند.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به توسعه پلیس هوشمند اشاره کرد و گفت: با هوشمندسازی پلیس می‌توانیم سرعت خدمت رسانی و دقت را افزایش بدهیم و رضایتمندی به نحو مطلوب به جایگاه مناسب برسانیم.


سردار اشتری افزود: نیروی انتظامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته است و با تلاش کارکنان و نیرو‌ها و مدیران رشد خوبی کردیم و در سال‌های اخیر تحرک نیروی انتظامی و رشد نیروی انتظامی مناسب بوده که یکی از دستاورد‌های آن هوشمندسازی و پلیس هوشمند خواهد بود و بخشی از خدمات پلیس هوشمند هم این هفته به مردم ارایه خواهد شد.


وی ادامه داد: البته هنوز در اواسط راه هستیم و تا رسیدن به نقطه مطلوب که موردنظر مقام معظم رهبری است، فاصله داریم.


سردار اشتری افزود: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی باید گام‌های بزرگی را برداریم.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی افتخار می‌کند که حافظ امنیت در تمامی زمینه‌ها از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.


سردار حسین اشتری امروز به مناسبت هفته ناجا در مراسم صبحگاه افزود: هفته ناجا را به سبزپوشان و حافظان امنیت تبریک می‌گویم، در سال ۱۴۰۰ هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار شروع شد و نیروی انتظامی افتخارش این است که وظیفه استقرار امنیت و ارتقای امنیت را برعهده دارد.


سردار اشتری افزود: بالاترین موضوع هر کشور امنیت و سلامت آن است و تحقق این موضوع برعهده نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی است که آن را به خوبی نشان داده اند.


وی گفت: نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت به مردم است و همکاران زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور از مرز‌ها تا مرکز، در روستا‌ها و جاده‌ها حضور پررنگ دارند.


فرمانده ناجا افزود: چشمان تیزبین کارکنان شجاع و انقلابی ناجا، امنیت را برای مردم به ارمغان آورده است و با جان خود برای این امنیت تلاش می‌کنند.

ارسال نظرات