پیام سپاه کربلا به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

نیروی انتظامی سبب تحکیم روزافزون پایه‌های نظام شده است

ساری-فرمانده سپاه کربلا و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۸۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
نیروی انتظامی سبب تحکیم روزافزون پایه‌های نظام شده است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام  رعایتی  مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّهِ «آیه ۱۳۵-نساء»

اقتدار و صلابت ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و نیز آرامش کشور مرهون تلاش شبانه روزی و مجاهدت‌های کادر خستگی ناپذیر نیروی انتظامی است که با عزم و اراده‌ای بر اساس دین داری و اخلاق مداری خالصانه نقش برجسته‌ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته و سبب تحکیم روزافزون پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت و تعمیق امنیت اجتماعی و رضایت مندی عمومی شده اند.
 
ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام نیروی انتظامی به ویژه شهدای ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران در مقابله با اشرار و متجاوزان به حقوق مردم، از خداوند متعال برای مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه موفقیت‌های روز افزون در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین تداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار را خواستاریم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها