خبرهای داغ:
تبریز- عضو خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی، نیرویی خدوم و تلاشگر بوده که برای ایجاد امنیت و آرامش در متن جامعه مجاهدت می کند.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۰۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: کارکنان دلسوز و تلاشگر نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم برای انجام ماموریت های خطیر تامین امنیت جامعه خدمت می کنند.

وی ادامه داد: پلیس همواره برای اینکه همه با خیالی راحت و آرامشی پایدار سر بر بالین بگذارند و نیز برای صیانت و حفاظت از جان و مال آحاد مردم تلاشی شبانه روزی و قابل تقدیر دارند.

آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح کشورمان خدمت به آحاد مردم و مجاهدت در راه تامین امنیت را به زندگی مادی و رفاه اجتماعی و اقتصادی ترجیح داده اند و قناعت پیشه کرده اند.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروهای مسلح باید افرادی وارسته و معتقد به ارزش های اسلامی باشند افزود: خانواده های این نیروها باید الگویی برای جامعه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی باشند.

فرمانده انتظامی مراغه نیز گفت: امروز پلیس در تامین امنیت کشور می درخشد که این امر نیز مرهون هدایت های رهبری و تلاش های نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است.

سرهنگ توحید فارسی افزود: هم اکنون نیروی انتظامی در سراسر کشور ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۵ هزار جانباز تقدیم کشور کرده و این شهرستان نیز ۳۱ شهید و ۶۰ نفر جانباز مدافع امنیت تقدیم جامعه کرده است.

وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در این شهرستان ادامه داد: در شش ماه نخست امسال حدود ۲۸ هزار تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ این شهرستان انجام شده که از این میزان ۲۳ هزار مورد عملیاتی و رسیدگی شده است.

فارسی اضافه کرد: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت، امسال ۸۰ درصد از سرقت های روی داده و گزارش شده منجر به کشف و دستگیری سارقان شده است.

وی گفت: همچنین در مبارزه با مواد مخدر نیز کشفیات این نیرو در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۹ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در زمینه قاچاق کالا نیز کشفیات انجام گرفته در این حوزه حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

فارسی اضافه مرد: همچنین در بخش تصادفات منجر به فوت درون شهری ۴۳ درصد کاهش و در تصادفات برون شهری ۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها