خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی با اشاره به بازگشت رزمندگان تیپ۸۲ سپاه استان قزوین گفت: امروز ارتفاعات مشرف به مرزهای میهن اسلامی، زیر گام رزمندگان ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۳۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه حضور در صبحگاه عمومی نیروی انتظامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به بازگشت افتخارآفرین رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از مناطق مرزی شمالغرب کشور بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مأموریت های مشخصی دارد که یکی از این ماموریت ها، دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به کمک ارتش عزیز و نیروی انتظامی عزیز است.

حضور تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، تحت امر قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در مناطق شمالغرب

وی گفت: تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مدت دو سال تحت امر قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) برای تامین امنیت مرزهای شمالغرب در منطقه عمومی سردشت حضور داشته است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: این برای اولین بار بود که پس از دفاع مقدس، کیفیت نیروهای حاضر در مناطق مرزی شمالغرب از بین عزیزان کادر، پیشکسوتان، سربازان بود و عمده این نیروها از بسیجیان عزیز بودند که با حضور مقتدرشان، دوباره همان دوران پرافتخار دفاع مقدس در این مناطق شکل گرفت.

سردار رفیعی آتانی در ادامه اظهار کرد: آنچه که امروز قابل اهمیت بوده و باید به جامعه به ویژه نسل جوان انقلاب از آثار این ماموریت منتقل شود، این امر مهم است که اشتیاق، علاقه، انگیزه نیروهای بسیجی به صورت داوطلبانه برای این ماموریت به حدی بود که ما مجبور به گزینش این عزیزان بودیم.

وی افزود: آن چیزی که امروز مایه افتخار است این موضوع مهم است که در تمامی مرزهای شمال و جنوب و شرق و غرب، نیروهای نظامی ما مستقر و با دستان پر و چشمان بیدار از حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین توفیق داشت امسال در چندین مرحله در مأموریت های تعریف شده حضور یابد.

مقام ارشد نظامی استان قزوین در ادامه اضافه کرد: ماموریت های مذکور، مربوط به حضور دوساله تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین است و این در حالی است که از سال ۹۰ سپاه استان در مأموریت های دیگری حضور داشته است.

امروز ارتفاعات مشرف به مرزهای جمهوری اسلامی ایران زیر گام های رزمندگان نیروهای مسلح است

سردار آتانی یادآور شد: امروز ارتفاعات مشرف به مرزهای جمهوری اسلامی ایران زیر گام های رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به شهدای شاخص استان قزوین در مرزهای شمالغرب کشور طی سال های اخیر تصریح کرد: در سال ۱۳۹۰ سردار سرافراز و اسطوره جنگ های نامنظم، سردار جعفرخانی عزیز را که آن روزها در یگان صابرین نیروی زمینی در منطقه مرزی شمالغرب حضور داشت و فرماندهی یگان عملیاتی را برعهده داشت که در یکی از عملیات های منطقه که منتج به آزادسازی ارتفاعات جاسوسان شد، به شهادت رسید و این شهید گرانقدر از چهره‌های برجسته سپاه در مأموریت شمالغرب است.

گام های مقتدر شهید جعفرخانی و همرزمانش در ارتفاعات جاسوسان، اراده ما را در حفظ امنیت کشور به اثبات رساند

وی اضافه کرد: از آثار این عملیات و مأموریت شهید جعفرخانی این بود که ارتفاعاتی که در دست پژاک و دشمنان کشور بود و در واقع دشمنان، ارتفاعات جاسوسان را غیرقابل تصرف می دانستند را آزاد ساخت و گام های مقتدر و استوار شهید جعفرخانی و ۱۱ لاله همرزمش بر روی این ارتفاعات، ثابت کرد که هرکجا که اراده کنیم می توانیم از حقوقمان دفاع کنیم.

سردار آتانی با اشاره به برخی مأموریت های تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مناطق مرزی شمالغرب کشور گفت: ماموریت امسال تیپ ۸۲، انسداد مرزها و مقابله با قاچاق بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها