سردار تقوی:

مرزبانان در مرزها شبانه روز تلاش می کنند و با همدلی در کنار مردم ایستاده اند

سردار تقوی صبح امروز در مراسم صبحگاه ناجا در مشهد: امروز نیروی انتظامی در سایه ولایت در نوک پیکان ماموریت‌هاست و تلاش می‌شود ماموریتهای نظامی و انتظامی از مرزها تا شهرها با همه فراز و نشیب‌ها به سرانجام برسد.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۶۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

سردار محمد کاظم تقوی صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در مشهد افزود: امروز نیروی انتظامی در سایه ولایت در نوک پیکان ماموریت‌هاست و تلاش می‌شود ماموریتهای نظامی و انتظامی از مرزها تا شهرها با همه فراز و نشیب‌ها به سرانجام برسد.


وی اضافه کرد: در همه عرصه‌ها و در اجرای فرامین رهبری از همه ارزشهای نظام پاسداری و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم.
وی در ادامه به امنیت مطلوب در مرزها اشاره نمود و افزود:با تلاش شبانه روزی مرزبانان امنیت بسیار مطلوبی در مرزها حاکم است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی هم در این مراسم گفت:امنیت، اساس همه تحولات کشور است و در کشوری زندگی می‌کنیم که مولفه‌های ناامن کننده بسیار دارد اما دستگاههای امنیتی از جمله نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی، جمهوری اسلامی ایران را در منطقه ناامن غرب آسیا به کشوری پایدار و قدرتمند تبدیل کرده اند.

وی افزود: امروز قداره‌کشان دنیا که برای منافع داخلی خود و تسلط بر منافع این منطقه به کشورهای پیرامونی جمهوری اسلامی ایران لشگرکشی می‌کنند به خاطر بازوان پرتوان نیروهای انتظامی و امنیتی مجبور هستند یکی یکی کشورهای منطقه را ترک کنند.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امنیت، مقوله پیچیده‌ای است و هرچند نیروی انتظامی به تنهایی مسوول ایجاد و حفظ امنیت نیست اما دامنه ماموریتی گسترده‌ای در این زمینه دارد.


محمد رضا نبی پور افزود: حضور نیروهای نظامی و انتظامی باعث ایحاد آرامش و امنیت در استان و کشور شده و سرمایه اجتماعی افزایش یافته‌ است.


وی اضافه کرد:مرزبانان در مرزها شبانه روز تلاش می کنند و با همدلی در کنار مردم ایستاده اند و برای امنیت آنها تلاش می‌کند.
او ادامه داد: نیروی انتظامی در استان از ابتدای شیوع کرونا مسوولیت سنگینی بر عهده گرفت و در عرصه انتخابات نیز اقدامات پلیس در ایجاد امنیت شایسته قدردانی است.


هفته نیروی انتظامی امسال به دلیل همزمانی با ایام پایانی ماه صفر با یک هفته تاخیر از امروز ۱۷ مهر ماه آغاز و مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی خراسان‌ رضوی نیز در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در مشهد با حضور جمعی از مسوولان نظامی، امنیتی و استانی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار