نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تلاش در جهت توانمند سازی جامعه عبادت است

آیت الله دری نجف آبادی گفت:موقوفات و وقف میدان بزرگ و پربركتی است كه سازمان اوقاف و امور خیریه باید با برنامه ریزی و مدیریت سازمان یافته برای ارایه گسترده خدمات اجتماعی در جامعه از آن بهره لازم و كافی را ببرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۰۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز شنبه در دیدار با مدیر کل و کارکنان‌ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به مناسبت دهه وقف، افزود: این نهاد  با گرایش سمت و سوی تولید ، تجاری سازی و ایده‌های تولیدی می تواند گام بلندی در جهت تحقق منویات اقتصادی مقام معظم رهبری بردارد.
 
وی بیان كرد: وقف باعث گسترش عدالت در جامعه می‌شود و آثار اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی فراوانی به همراه دارد و از تضادهای طبقاتی به میزان قابل توجهی می‌كاهد و مشاركت مردم را در امور اجتماعی افزایش می‌دهد.
 
آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان كرد: وجود موقوفات متعدد و رقبات‌ بسیار زیاد در استان مرکزی نشان از حس نوعدوستی و خیرخواهی اجداد و پدران ما است كه باید با برنامه ریزی صحیح به نسل آینده انتقال یابد و ماندگار بماند.
 
وی توضیح داد: موقوفات و وقف میدان بزرگ و پربركتی است كه سازمان اوقاف و امور خیریه باید با برنامه ریزی و مدیریت سازمان یافته برای ارایه گسترده خدمات اجتماعی در جامعه از آن بهره لازم و كافی را ببرد.
 
انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات