خبرهای داغ:

«رضا کریم‌پور» مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان شد

همدان-در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در فرمانداری شهرستان تویسرکان، رضا کریم‌پور به عنوان مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۴۶
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، معاون سیاسی و امنیتی و معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان تویسرکان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات رضا جلیلوند مدیر سابق برق تویسرکان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما بکارگیری نیروها و مدیران جوان در واحدهای اجرایی برای پیشبرد بهتر اهداف بوده است که رضا کریم‌پور نیز جزو نیروهای جوان و باانگیزه است.

شیرزاد جمشیدی با اشاره به شاخص‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: از مدیر جدید برق شهرستان تویسرکان نیز انتظار داریم که با برنامه‌ریزی هدفمند و مشارکت و تعامل با فرمانداری و دیگر دستگاه‌های شهرستان در راستای ارتقاء این شاخص‌ها تمام تلاش و همت خود را بکار گیرد تا شاهد پیشرفت روزافزون شهرستان باشیم.

وی در ادامه با تأکید بر وصول مطالبات به عنوان یکی از شاخص‌های شرکت گفت: از فرمانداری تویسرکان درخواست داریم در این زمینه یاریگر شرکت توزیع برق استان باشد.

کریم برنوسی، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و مشارکت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: شرکت برق یکی از ادارات خوب در پاسخگویی و خدمات‌دهی در سطح شهرستان تویسرکان است.

وی در ادامه خواستار تعامل و همکاری بیشتر بین شرکت توزیع برق و فرمانداری شد.

در پایان این مراسم نیز ضمن تقدیر از زحمات رضا جلیلوند، رضا کریم پور به عنوان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات