یادواره شهدای خلیج فارس روستای بحیری شهرستان دشتی با حضور خانواده های معظم شهداء، بسیجیان ، مسئولین ادارات و امام جمعه شهر خورموج ، با سخنرانی سردار فتح الله محمدی در گلزار شهدای روستای بحیری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۰۰
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سردار فتح الله محمدی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلیج فارس گفت: هیمنه ابر قدرتهای غرب و شرق توسط رزمندگان اسلام در خلیج فارس شکسته شد .

وی  با بیان این که شهدای خلیج فارس اسوه و الگو هستند اظهار داشت: دفاع مقدس هویت،  آبرو و افتخار ماست  و تنظیم کننده امنیت مردم است و در هشت سال دفاع مقدس ارزشهای عاشورا توسط رزمندگان به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در مقطعی دشمنان تلاش داشتند شریانهای اقتصادی ما را قطع کنند و اقتصاد ما را بامشکل مواجه کنند در همان سال ها با امکانات وسیع انبو هی از حملات را علیه تاسیسات اقتصادی ما آغاز کردند در این شرایط نیروی دریایی سپاه تشکیل شد و مسئولین انتظار داشتند به حملات دشمن پاسخ داده شود .

وی گفت: دشمنان ما انواع سلاح ها، هواپیماهای مدرن و موشک های پیشرفته داشتند ولی امکانات ما ناچیز بود. و مناسب ترین قایق ما قایق عاشورا بود . ولی ما نیروهای داشتیم سر شار از ایمان که عشق به رهبری داشتند و توانستند جزیره فارسی را با شجاعت خود به گورستان دشمنان تبدیل کنند.

در ادامه از خانواده های محترم شهدای خلیج فارس شهید نادر مهدوی و همرزمانش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها