فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با استاندار این استان گفت ؛ سپاه با تمام توان برای خدمات رسانی به مردم استان در کنار دولت خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۱۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح به همراه حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح ،سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح و جمعی از مسئولان این نهاد با سید علی احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور همه جانبه و موثر سپاه در همه بحران ها و شرایط سخت، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه بحران‌های بزرگ از جمله زلزله، خشک سالی، سیل و کرونا با همه امکانات به کمک مردم آمده است.
سیدعلی احمدزاده افزود: به برکت همین تلاش های جهادگرانه، مومنانه و جانفشانی‌‌های بی دریغ عزیزان سپاه، امروز ایران اسلامی تبدیل محور امنیت و دارای شکوه و اقتدار است که افتخار بزرگی است.
استاندار با بیان اینکه، سپاه در محوری ترین کارها قرار دارد و هر جا و هر زمانی انقلاب در خطر قرار بگیرد سپاه در میدان است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد ناامنی را در مرزها و در داخل کشور خط قرمز خود می داند و هرگز این کارها را تحمل نخواهد کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: مهمترین کار در رابطه با سپاه اعتماد عمومی مردم است.
وی اظهار داشت: در هر برهه ای که سپاه به عرصه می آید مردم احساس امنیت کامل و آرامش خاطر می کنند چرا که می دانند سپاه حافظ آرمانها و ارزش هاست و اسلامیت و ایرانیت ما را صیانت می کند.
استاندار با بیان اینکه، سپاه در خطوط اول در مرزها و درون مملکت محوریت دارد، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های سازندگی و مسائل فرهنگی، اجتماعی و بحران ها به بهترین شکل ممکن حضور دارد و عمل می کند.
وی تصریح کرد: افتخار مردم این است به عنوان بسیجی در چتر سپاه خدمت کنند و این جوشش و نگرش مردمی به واسطه افتخارات بزرگ سپاه در همه عرصه ها در چند دهه عمر پر برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
احمدزاده با بیان اینکه، امیدها به سپاه بسته است و هر جا ناامنی باشد خط قرمز سپاه است گفت: آنجا که سپاه ورود کند کارها به شکل واقعی خود اجرا و به پیش می رود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در دولت مردمی امیدها به تغییر است، تاکید کرد: دولت و ما بدون حمایت سپاه موفق نخواهیم شد.
وی با بیان اینکه، آنکه عزت مردم را نگه داشت باورهای سپاه است، گفت: دلمان گرم است به سپاه و از شما خیلی انتظار داریم چرا که هر جایی که دستگاه اجرایی انگیزه، توان و یا امکاناتی ندارد، شما باید به کمک بیایید و وارد عرصه شوید تا ما و مردم دلگرم و از توان شما بهره مند شویم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، جایگاه شما رفیع است و امید مردم و نظام است، افزود: سپاه در بحران ها همپا و یا جلوتر بوده و امروز بیش از همیشه نیازمند همکاری، اراده ، تمهیدات و تدابیر سپاه هستیم.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان هم در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر سیدعلی احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: انتخاب دکتر احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه وبویراحمد انتخابی به حق و شایسته است چرا که دکتراحمدزاده از توانمندی ها، ظرفیت ها و داشته های استان آگاهی کامل دارند و نسبت به مشکلات عدیده مردم واقف هستند.
حمید خرم دل اظهار داشت: سپاه فتح استان در لحظه لحظه مدت بیماری کرونا، وقوع زلزله سی سخت، سیل، خشکسالی، آتش سوزها و دیگر اتفاقات با همه ظرفیت پای کار آمده و کمک به مردم و رفع مشکلات آنها را وظیفه و تکلیف خود دانسته و در این خصوص به خوبی درخشیده؛ بطوریکه سپاه فتح استان در بحث مقابله با کرونا مقام برتر کشوری را کسب کرده است.
فرمانده سپاه فتح استان اظهار داشت: با اجرای عملیاتی طرح محله محور «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»، استان به ۷۰ بلوک تقسیم و ۷۳۶ تیم تدارک دیده شد و ۸۶۰ نفر از افراد نیز آموزش‌های لازم را فرا گرفته و فعالیت شناسایی و قرنطینه‌ها در تمام شهرستان‌ها را آغازکردند بطوریکه این طرح بسیار موثر اجرا و محقق شد.
وی یادآور شد: بیش از ۱۱۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان توزیع شده است و علاوه بر آن تولید و توزیع ماسک رایگان بین مردم و گندزدایی معابر عمومی از دیگر اقدامات سپاه در این رابطه است.
سردار خرم دل گفت: شش مرکز فعال در بخش کرونا داریم و بطوریکه در یکی از این مراکز روزانه بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دز واکسن تزریق می شود.
خرم دل؛ حضور سپاه و بسیج سازندگی در عرصه مختلف سازندگی استان را یکی دیگر از برنامه های سپاه استان برشمرد و اظهار داشت: سپاه در ایجاد اشتغال و کارآفرینی با تلاشی همه جانبه در مناطق دور افتاده و روستاها با جدیت پیگیر و اقدامات موثری داشته است.
به گفته فرمانده سپاه فتح استان، یکهزار و۱۰۰ پروژه با ۱۴۵ هزار متر مربع شامل مصلی، مدارس، مساجد، خانه بهداشت، خانه مددجویان از سوی بسیج سازندگی سپاه فتح استان در مناطق مختلف این استان اجرایی شده است.
وی به احداث تعداد زیادی از واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده سی سخت اشاره کرد و افزود: تحویل این منازل از یک ماه آینده شروع خواهد شد.
سردار خرم دل بیان کرد: سپاه در این حادثه ۳۰۰ دستگاه کانکس جدید تاشو برای اسکان موقت زلزله زدگان سی سخت توزیع کرد.
وی به توزیع ۸۱۰ بسته ویژه برای بیماران خاص و صعب العلاج زلزله زده شهر سی سخت اشاره کرد.
به گفته فرمانده سپاه فتح استان، سپاه ۷۰۰ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث و تحویل داده است و ۶۰۰ واحد مسکونی دیگر در دست اجرا دارد.
وی؛ احداث بیش از یکهزار حمام و سرویس بهداشتی و گاز رسانی به منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان را از دیگر اقدامات بسیجی و سازندگی سپاه در جهت رفع محرومیت های استان بیان کرد.
سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: در شرایط خشکسالی، تانکرهای آبرسانی را برای مناطق دوردست فعال کردیم و ماشین های راهسازی در حال اقدام به تعمیر و مرمت جاده ها در مناطق صعب العبور هستند.
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه، هرچه سپاه دارد، متعلق به نظام و مردم است تاکید کرد: سپاه با هماهنگی که با مدیریت استان دارد، با آمادگی کامل جهت هرگونه کمک و همکاری در عرصه ها و حوزه های مختلف در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز استان همه ظرفیت ها را به کار می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات