خبرهای داغ:
شاهرود_نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: تغییر کاربری و ساماندهی محور توریستی شاهرود_بسطام تا سه راه ابرسج را راه برون رفت منطقه از رکود و رونق گردشگری برشمرد.ا
کد خبر: ۹۳۸۱۸۲۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
تاکید نماینده شاهرود و میامی بر تغییر کاربری و ساماندهی محور توریستی شاهرود_بسطام

به گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی در نشست خبری تشریح اقدامات و عملکرد یک ساله که باحضور مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شاهرود و جمعی از اصحاب رسانه که در محل پارک علم و فناوری برگزار گردید، ندا شمس خبرنگار و فعال رسانه ای بسطام ضمن تبریک ثبت ملی قله شاهوار و تشکر از نماینده به جهت تلاش در به ثمر نشستن این مهم و همراهی برای تعطیلی معدن بوکسیت تاش و ادامه فعالیت تا تعطیلی کامل این معدن مخرب به بیان مطالبات مردم بسطام پرداخت.

او با بیان اینکه کشاورزان منطقه بسطام سالهاست با سرمازدگی های متوالی محصولات خود مواجه شده اند و زندگی آن ها تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است از نماینده مردم تقاضای رسیدگی بیشتر و ورود مسئولین امر شد.

شمس یکی دیگر از مطالبات مهم و آرزوی دیرینه مردم شهرستان شاهرود، خصوصا مردم شهر بسطام، ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام را برشمرد و از لزوم تشکیل هر چه سریعتر کارگروهی به منظور تعامل بیشتر بین متولیان و مسئولان برای پیشبرد و مرتفع کردن موانع پیش رو عنوان کرد.

این دانشجوی دکترای مهندسی صنایع در راستای دیگر خواسته های مردم شهر بسطام از دکتر خانی خواستار ورود جدی ایشان به منظور اخذ ردیف بودجه بیشتر برای تکمیل و تجهیز دانشکده دندان پزشکی بسطام شد.
تکمیل ورزشگاه سه هزار نفری، الحاق مجدد چهل هکتار زمینی که در طرح جامع تفصیلی از محدوده شهری بسطام کسر گردید، مسکن ملی برای جوانان شهر بسطام از دیگر موارد عنوان شده توسط ایشان در جلسه امروز بود.
دکتر خانی با اشاره به ثبت ملی قله شاهوار و بیان اینکه اهواز ناگهانی با بی آبی مواجه نشده عنوان کرد: سرچشمه های آب شاهوار چیزی نیست که به این راحتی از آن بگذریم.
ایشان در ادامه تغییر کاربری و ساماندهی محور توریستی شاهرود_بسطام تا سه راه ابرسج راه برون رفت منطقه از رکود برشمرد.
دکتر خانی ادامه داد: قطعا تلاش ها برای ثبت جهانی مجموعه تاریخی بسطام ادامه خواهد داشت و از برنامه هایی برای رفع مشکلات کشاورزان سخن به میان آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها