فرمانده انتظامي استان همدان خبر داد
همدان-فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 28 کيلو و 200  گرم مواد مخدر ترياک در دو عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان‌هاي اسدآباد و نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۵۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان نهاوند می‌کند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان نهاوند، منزل یک متهم در این خصوص شناسایی و در بازرسی از آن، 12 کیلو و 600 گرم مواد مخدر تریاک کشف و نامبرده دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در عملیات دوم نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری انتظامی شهرستان اسدآباد، قاچاقچیانی که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های مرکزی به شهرستان اسدآباد می‌کرد، شناسایی و خودرو آنها متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، 15 کیلو و 600 گرم مواد مخدر تریاک کشف و 5 متهم دستگیر و 2 دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شد.

سردار امیری گفت: اشراف و تعامل عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

*دستگیری سارق محتویات و قطعات داخل خودرو در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح یکی از شهرستان‌های استان همدان، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ علی اسدبیگی بیان داشت: با تحقیقات صورت گرفته در محل‌های سرقت و اقدامات فنی و پلیسی، یک متهم در این خصوص شناسایی و در اقدامی غاقلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: نامبرده در بازجویی‌های فنی، به 9 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و گفت، پس از پارک خودرو خود در پارکینگ به بهانه باز کردن چرخ آن، در یک فرصت مناسب ضبط و پخش و ابزارآلات و باطری خودروهایی که در پارکینگ پارک شده بودند را سرقت کرده و از محل متواری می‌شدم.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در بازرسی از منزل وی، مقدار قابل توجهی آچار آلات و لوازم جانبی خودرو کشف و نسبت به شناسایی مالباختگان اقدام و همگی آن ها به پلیس آگاهی دعوت و شکایت آنان اخذ شد.

وی در پایان گفت: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات