تبریز- فرمانده سپاه کلیبر گفت: بسیج بعنوان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی، در طول چهار دهه از عمر پربرکتش، در عرصه های مختلف بخوبی خود را نشان داده است.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۶۷
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از آذربایجان شرقی، رسول حسین پور در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه کربلا سپاه کلیبر افزود: بسیج نهال مقدسی است که با دور اندیشی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، تشکیل یافت.

وی ادامه داد: این شجره طیبه همزمان با رشد، خود را منعطف کرد و مأموریت های خود را بخوبی دریافت کرد و در هر عرصه ای که پاگذاشت، موفق عمل کرد.

حسین پور خاطرنشان کرد: بسیج در دوران کرونا نیز در سخت ترین شرایط خود را با کادر درمان و بهداشت همراه کرد و اقدامات شایسته ای انجام داد.

وی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های هشت ساله فرمانده سابق حوزه کربلا  هادی علیاری، از فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه خواست با تلاش و پشتکار بیشتر و همکاری با فرمانده جدید حوزه، در راستای اعتلای نظام  جمهوری اسلامی بکوشند تا به فضل الهی طبق منویات ولی فقیه، به اسلام ناب محمدی (ص) برسم.

فرمانده حوزه کربلا نیز در این آیین با اشاره به موفقیت های این حوزه گفت: جوانان و نوجوانانی که در سالهای گذشته بعنوان مسئولین صالحین و اعضای جوان پایگاه ها بوده اند، کارنامه درخشانی را به جای گذاشتند و امروزه آماده نقش آفرینی در عرصه های مختلف اجتماعی هستند.

علیاری ضمن آروزی موفقیت به فرمانده جدید حوزه کربلا، بیان کرد: برای  بنده افتخاری بس بزرگی است که طی این سالها در کنار شما برادرانم در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران بودم و الان هم خوشحالم که در عرصه دیگری در خدمت این نظام  خواهم بود.

در پایان این آیین با قدردانی از هادی علیاری فرمانده سابق حوزه کربلا، محمد یزدانی بعنوان فرمانده جدید حوزه کربلا معرفی شد.

ارسال نظرات