آرامش و امنیت ملت ایران، خط قرمز جمهوری اسلامی است و هرکسی قصد برهم زدن امنیت مردم ایران و منطقه را داشته باشد به شدت با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۲۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از خراسان رضوی:امام جمعه شهرستان خواف در اولین روز از بزرگداشت هفته نیروی انتظامی به همراه فرماندهی محور شهید دشتی و فرماندهی هنگ مرزی شهرستان، از نقطه صفر مرزی افغانستان، عدوات و امکانات پایگاه‌های هنگ مرزی ناجا در شمال شرق کشور بازدید کردند.

حجه الاسلام والمسلمین برزگرنژاد، با همراهی سرهنگ فنایی فرماندهی محور شهید دشتی، سرهنگ شیخی فرماندهی هنگ مرزی شهرستان با حضور در پاسگاه‌های نقطه صفر مرزی افغانستان در بین نیرو‌های جان برکف مرزبان حضور یافت و از نزدیک در جریان اقدامات قرار گرفته و از ادوات حاضر در مرز ایران و افغانستان بازدید کرد.

امام جمعه خواف در این بازدید گفت: سربازان فداکار و جان برکف مرزبانی در این مناطق مشغول انجام وظیفه هستند تا امنیت و آرامش و آسایش را در داخل مرز‌ها و در کشور و شهرستان شاهد باشیم.

وی یادآور شد: آرامش و امنیت ملت ایران، خط قرمز جمهوری اسلامی است و هرکسی قصد برهم زدن امنیت مردم ایران و منطقه را داشته باشد به شدت با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها