کلاس‌های آموزشی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد در هشت گرایش پاییز امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۳۰
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مدیرمرکزآفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوره‌های آموزشی مرکزآفرینش های فرهنگی هنری بسیج در راستای کشف استعداد و تربیت نسل هنرمند تراز انقلاب اسلامی در رشته‌های مختلف هنری انجام می‌شود.
وی افزود: آموزش ها در قالب یک دوره آموزشی چند ترمه و با نگاه حمایت برای تولید و خلق اثر خواهد بود.
سید احمد توسلی نیا تصریح کرد: ورکشاپ‎ های تخصصی،‌ جشنواره، جلسات نقد و حمایت‌ از ایده‌های خلاقانه برای تولید اثر در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی دنبال می‌شود.
توسلی نیا با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی مرکزآفرینش های فرهنگی هنری بسیج با حداقل تعداد نفرات برگزار خواهند شد، گفت: آموزش هنر یک روند دو سویه بین هنرجو و مدرس است در همین راستا سعی داریم کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی این مرکز را به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نماییم.
این مدیر با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی این مرکز در هشت گرایش «انیمیشن سازی»، «موشن گرافیک»، «طراحی کاراکتر»، «نقاشی دیجیتال»، «تدوین فیلم»، «موسیقی»،«مربی گری سرود» و «شعرو داستان» در پاییز امسال برگزار می شود، گفت: این دوره ها با حداقل هزینه ممکن برگزار خواهند شد و کسانی که حضور صددرصدی در کلاس ها دارند شامل 50 درصد تخفیف خواهند شد.
سید احمد توسلی نیا در رابطه با نحوه ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌های آموزشی مرکزآفرینش های فرهنگی هنری بسیج، گفت: هنرجویان و علاقه‌مندان تا 30 مهر ماه ۱۴۰۰ می‌توانند از طریق راه های ارتباطی زیر در جریان جزئیات دوره‌ها قرار گیرند و اقدام به ثبت‌نام نمایند.
راه های ثبت نام:
09362818584 – از طریق شبکه های اجتماعی
https://formafzar.com/form/50551

انتهای پیام

ارسال نظرات