همزمان با هفته ناجا:

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک گرامی داشت هفته ناجا در بردسکن

همزمان با اولین روز از گرامی داشت هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد انتظامی بردسکن برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۰۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

همزمان با اولین روز از گرامی داشت هفته ناجا مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد انتظامی بردسکن برگزار شد.


دراین مراسم که با حضور رئیس و اعضای شورای تامین امام جمعه موقت ، روسای ادارات و خانواده های معظم شهدا برگزار شد ، شرکت کنندگان در بدو ورود پس از سان دیدن گروه تشریفات نظامی به تمثال 14 تن از شهدای این شهرستان نیز ادای احترام کردند.

دراین مراسم پس از به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ، سرود نیروی انتظامی و اجرای نیایش ، فرمانده انتظامی بردسکن در سخنانی با گرامی داشت هفته ناجا و شعار این هفته با عنوان پلیس هوشمند ، امنیت پایدار از اجرای 26 برنامه در طول این هفته خبرداد و گفت: اجرای مراسم صبحگاه وتجلیل از برترین های ناجا ونمونه های معرفی شده ، برگزاری همایش طلایه داران ترافیک، افتتاح ساختمان پاسگاه انتظامی بخش شهرآباد، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با امام جمعه ، عطرافشانی مزار شهدا از مهم ترین برنامه های هفته نیروی انتظامی در بردسکن می باشد.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به وسعت و کویری بودن و موقعیت جغرافیایی شهرستان بردسکن افزود: به حول قوه الهی با تلاش شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن از یک امنیت پایدار و قابل قبولی برخوردار است.

وی آمادگی انتظامی را در سطح شهرستان برای مقابله با قاچاقچیان وسارقین کماکان اعلام کرد و افزود: دستگیری سارقان وکشف مواد مخدر در شاهراه های منتهی به شهرستان با تیز بینی پلیس در جریان است ودر طول این هفته برنامه های فرهنگی از طریق فضای مجازی برای اطلاع رسانی به همشهریان انتشار داده میشود.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت : ما افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت و خدمتگزار مردم هستیم و این بالاترین افتخار برای نیروی انتظامی است.

سرهنگ مختاری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ناجا باید اقتدار توأم با رأفت، عدالت و مهربانی داشته باشد، افزود: بر همین اساس خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح امنیت مردم است، و ما تا پای جان برای امنیت، آرامش و آسایش مردم جانفشانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای بردسکن تحت کنترل پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که از ابتدا در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کنار مدافعان سلامت به وظایف خود عمل کرده و این به جهت اهمیتی است که برای سلامت و امنیت که مکمل یکدیگر هستند، داریم.

سرهنگ مختاری بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی نظم و امنیت در جامعه سعی می‌کند با اقدامات خود در راستای تولید و صیانت از امنیت جامعه، با توجه به منویات مقام معظم رهبری گام بردارد.

وی ضمن تشکر از تعامل و همدلی مجموعه اداری شهرستان بردسکن و همراهی مردم با نیروی انتظامی گفت: در 6 ماهه اول امسال بیش از 15 هزار نفر مراجعه کننده به پاسگاهها و دیگر واحدهای ستاد انتظامی شهرستان داشته ایم و طی همین مدت نیز بیش از 3 هزار و 580 تماس با سامانه پلیس 110 گرفته شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار