مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت:

واکسینه شدن تمامی دانش آموزان روستاهای تفت علیه کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت، از استقبال دانش آموزان نصرآباد و هدش، بنادکوک، طزرجان و زردین از واکیسیناسیون علیه کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۳۲
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، واعظ پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت، از استقبال دانش آموزان نصرآباد و هدش، بنادکوک، طزرجان و زردین از واکیسیناسیون علیه کرونا خبر داد و گفت: قریب صد در صد دانش‌آموزان مدارس دهستان نصرآباد و روستا‌های هدش، بنادکوک، طزرجان و زردین علیه کرونا واکسینه شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت گفت: پوشش واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در مناطق کهدوییه، گاریزات، سانیچ و شهر نیر تا امروز بالای ۷۵ درصد بوده است وی از افراد باقیمانده خواست تا جهت واکسیناسیون مراجعه نمایند.

وی با اشاره به پایین‌تر بودن رتبه واکسیناسیون دانش آموزان در مناطق تفت، سخوید، دهشیر و علی آباد از اولیای دانش‌آموزان و مدیران مدارس سخوید، دهشیر، علی آباد و تفت خواست تا برنامه ریزی برای انجام واکسیناسیون دانش آموزان مدارس خود را سرعت بخشند.

واعظ پور گفت: با واکسینه شدن دانش آموزان گام موثری در جهت کاهش ابتلا به بیماری کرونا برداشته خواهد شد و ان شاالله با شکسته شدن زنجیره‌های انتقال ویروس، در مراحل بعد در جهت حضوری شدن کلاس‌های درس مدارس پیش خواهیم رفت.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در شهرستان تفت اظهار داشت: درصد پیشرفت انجام واکسیناسیون دانش آموزان شهرستان تفت، همانند واکسیناسیون سنین بالای ۱۸ سال واجد رتبه‌های برتر استان می‌باشد.

ارسال نظرات