همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک با حضور مسئولان ، مربیان آموزشگاه های رانندگی و ناوگان عمومی و حمل و نقل شهری در سالن شهدای آتش نشانی شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۵۳
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

  در راستای اجرای برنامه های بزرگداشت هفته ناجا، همایش   طلایه داران فرهنگ ترافیک در شهرستان قدس برگزار شد. در این همایش که  معاون سیاسی  امنیتی فرمانداری، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره  آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی قدس، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس  در کنار خانواده بزرگ ناوگان عمومی شهرستان حضور داشتند، سرهنگ "شاهپور فلاحی " فرمانده انتظامی شهرستان قدس گزارش کاملی از وضعیت تصادفات و جایگاه مطلوب شهرستان قدس در بین شهرستان های غرب تهران ارائه کرد.
در ادامه گزارش عملکرد یک ساله پلیس  در حوزه پلیس راهور توسط  سرهنگ "امیرعلی رضائی نسب"  رئیس پلیس راهور  شهرستان قدس ارائه شد که همراه با مطالبات وی از حوزه مدیریت شهری برای روان سازی ترافیک بود .
  دکتر "نیکخواه" معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری قدس نیز  به نقش سازنده سایر ادارات دولتی در کنار پلیس برای کاهش تصادفات جاده ای و درون شهری اشاره و در پایان گزارشی از عملکرد مجموعه شهرداری با فرماندهی انتظامی شهرستان قدس در خصوص اصلاح هندسی گره های ترافیکی و جاده ای در سطح شهرستان ارائه کرد.
گفتنی است در خلال این همایش چندین کلیپ آموزشی با موضوع فرهنگ ترافیک  و کلیپ های اقتدار پلیس  برای حاضران به نمایش در آمد.
در پایان این همایش از تعدادی از فعالان عرصه ناوگان عمومی و شهری، آموزشگاه های نمونه رانندگی و مسئولان خدوم شهری که در راه تامین نظم و امنیت، همیار و همراه پلیس بوده اند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.
  باشگاه خبرنگاران بسیج؛ محمدرضاگودرزی

ارسال نظرات