خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین؛

پلیس ولایتمدار ایران، الگوی برتر پلیس در کشورهای مسلمان است

سردار ابراهیمی گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران به واسطه رویکرد ولایت مداری، حفظ ارزش های اسلامی و فعالیت در بستر جامعه اسلامی همواره در مسیر تبدیل شدن به الگوی پلیس برتر در کشورهای مسلمان است.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۷۰
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه معاونت های این فرماندهی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین دیدار کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در این دیدار با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان پلیس هوشمند، امنیت پایدار بیان کرد: هر روز از هفته نیروی انتظامی مزین به یک خدمت از خدمات پایدار پلیس می باشد که یکی از این روزها، پلیس ولایتمدار، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی است که محبوب ترین و پاک‌ترین مردان امنیت آفرین، پناه دل های خائف شده و امنیت روز و آرامش شب را برای جامعه به ارمغان می آورند.

وی گفت: نیروی انتظامی استان، همواره ولایتمداری و بصیرت، ایثار و خدمتگزاری، امانتداری و مسوولیت پذیری، حرفه ای گرایی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آرامش و اقتدار را در کارنامه خود قرار داده و اقدامات بسیار ارزنده و پایداری را به ویژه از سال گذشته تا کنون به ثبت رسانده اند.

سردار ابراهیمی اظهار کرد: در کنار تمام خدماتی که از سوی پلیس استان انجام شده، یکی از خدمات پایدار ما، تامین امنیت و نظم پایدار مراسمات دینی و عزاداری های مذهبی است که توسط پلیس مقتدر اجرا گردیده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: کاهش ده درصدی تصادفات جاده ای درون شهری و برون شهری، انهدام باندهای قاچاق و کشف مواد مخدر بخشی از فعالیت پلیس استان در ایجاد نظم عمومی و امنیت جامعه است.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: نیروی انتظامی با درک پیچیدگی دنیای کنونی و ضرورت دستیابی برنامه های سازمانی، باید از پلیس هوشمند بهره مند شود. لذا با هدف کسب دانش عمیق نسبت به مسایل اطراف و واکنش مناسب و به موقع نسبت به پدیده های مختلف جامعه، لزوم بهره مندی از پلیس هوشمند، با سه محور راهبرد محوری، تحلیل محوری فناور محور را دوچندان می کند.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران به واسطه رویکرد ولایت مداری، حفظ ارزش های اسلامی و فعالیت در بستر جامعه اسلامی همواره در مسیر تبدیل شدن به الگوی پلیس برتر در کشورهای مسلمان است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها