مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی:

مادران مکرم شهدا نماد صبر، بردباری و شجاعت هستند

تبریز- مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی گفت: مادران مکرم شهدا نماد صبر، بردباری و شجاعت هستند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن چنین انسان‌های والامقامی است که برای حفظ کشور فرزندانشان را فدا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۳۵
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس پورحسن در دیدار با مادر شهید «علی‌اکبر حیدری» که با همراهی «رامین آذری» مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی انجام شد؛ از والدین  شهدا به حافظان اصلی نظام انقلاب یادکرد.

وی اظهار داشت: شهدا به‌واسطه نثار خون پاک خود در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند و متعالی انقلاب حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و سرکشی به خانواده‌های مکرم آن‌ها یک وظیفه ملی و عرفی است.

پورحسن تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا را حائز اهمیت دانست و افزود: والدین شهدا، از موهبت‌های الهی و از بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور هستند؛ چراکه با اعتقادی راسخ و عزمی جزم فرزندان خود را وقف نظام و انقلاب کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی اضافه کرد: مادران مکرم شهدا نماد صبر، بردباری و شجاعت هستند و نظام  جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن چنین انسان‌های والامقامی است که برای حفظ کشور فرزندانشان را فدا کرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار