خبرهای داغ:
مصاحبه با فرمانده پایگاه شاخص از خوانسار:

از حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر

-عرض سلام و خداقوت دارم خدمت جناب آقای میلاد مقصودی(فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شاخص کربلاحوزه مالک اشتر ناحیه خوانسار) *بنده هم سلام عرض میکنم خدمت شما.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۷۷
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

-عرض سلام و خداقوت دارم خدمت جناب آقای میلاد مقصودی(فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شاخص کربلاحوزه  مالک اشتر ناحیه خوانسار)

*بنده هم سلام عرض میکنم خدمت شما.

-لطفا در ابتدای گفتگو به عنوان اولین سوال در خصوص دلیل شاخص شدن پایگاه مقاومت بسیج کربلا  توضیحاتی را بیان بفرمایید.

*در ابتدای امر این امر محقق نمی شد جزبا دعا وتوجه شهدای پایگاه و توجهات جامعی امام زمان(عج)/مهمترین مسئله توجه به نوجوانان وسپردن امور پایگاه به نوجوانان و جوانان و ارتباط نزدیک با بسیجیان پایگاه/در برنامه ها فعالیت مستمر داشتم و قبل از اینکه بسیجیان ورود کنند به مسئله اول خود جلو رفتم و دیگران را به دنبال خود کشیدم.

- چه کسانی در راستای نمونه شدن پایگاه شما را یاری کردند؟

 فرماندهی ناحیه/فرماندهی و شورای حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر/وپدرو مادرم با دعای خیر                                                 

- چند راهکار که می توانید در اختیار دیگر فرماندهان و مدیران بسیج قرار دهید تا آنها نیز در کارشان همچون شما موفق باشند را بیان بفرمایید ؟

* تشکیل هئیت هفتگی/توجه بسیار به نوجوانان و اعتماد به آنان/سپردن کارها به نوجوانان و جوانان/صداقت و ارتباط نزدیک با بسیجیان و خانواده های ایشان

- چرا بسیج را برای فعالیت و کارکردن انتخاب کردید؟

* علاقه به کمک به دیگران/دارا بودن توانایی فعالیت در بخش های مختلف بسیج/به سبب کار کردن در بخش های مختلف و داشتن تجربه های موفق در زمینه های مختالف

- آیا پیشنهادی جهت تحقق اهداف والا، ارزشمند و همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارید که جای آنها در بسیج خالی باشد و در سطح شهرستان بتوان انجام داد؟

* فعالیت بیشتر در فضای مجازی به خاطر انعکاس فعالیت های ارزشی بسیج در سطح شهرستان و شناساندن این نهاد مقدس بیش از پیش به عموم مردم.

- در پایان اگر صحبتی دارید که در سوال ها نبود بفرمایید؟

 اگر مسئولیتی قبول کردیم تا زمانی که درآن مسئولیت هستیم با تمام وجود کار کنیم و از تک تک لحظه ها استفاده کنیم برای خدمت به مردم . در این راه هزینه های بسیار باید داد.مثل آبرو.مسائل مادی و معنوی/قطع شدن ارتباط با دیگران .هزینه های سنگین دارد ولی نتایج درخشان و مهمی داریم

- "با سپاس از شما و وقتی که در اختیار ما گذاشتید، حق نگهدارتان"

*سلامت باشید. حق نگهدارتان

اخبار مرتبط
ارسال نظرات