مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و تداوم راه جهادگران عرصه ایثار و شهادت رمز غلبه بر جنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۸۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در همایش پیکسوتان جهاد وشهادت که در سپاه ناحیه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در هر کشوری نیروهای مسلح حصاری امن برای امنیت مردم هستند.

وی افزود: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و امروز این امنیت و آرامش کشور حاصل هم‌افزایی همه نیروهای مسلح است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: امروز اگر توفیق خدمت در سنگرهای مختلف به ما داده شده است آن را مدیون و مرهون خدمات صادقانه و خالصانه نیروهای نظامی سپاه، ارتش، جهاد و.. هستیم.

حجت‌الاسلام راسخی به جریان خوابیدن حضرت علی (ع) در بستر برای حفظ جان مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) که از آن به لیله المبیت یاد می شود، اشاره کرد و گفت: شهدا و رزمندگان و ایثارگران به تأسی از چنین آموزه‌های دینی و معنوی برای دفاع از کیان نظام و انقلاب و به تبعیت از امام زمان خویش پا در میدان نبرد سخت با دشمنان گذاشتند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه امروز به تداوم راه شهدا و ایثارگران و جانبازان و تمامی جهادگران عرصه ایثار و شهادت نیازمند است گفت: راه پیروزی و غلبه بر دشمنان در جنگ نرم امروز همچون جنگ سخت پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان اظهار داشت: زندگی در دنیای مادی فناپذیر است که با مرگ خاتمه می‌یابد و باید گفت آنچه در دوران زندگی در این دنیا حائز اهمیت است توشه‌ای است که هر فردی از آن برای آخرتش ذخیره می‌کند.

حجت‌الاسلام راسخی گفت: حضرت علی (ع) فرموده اند وقتی که انسان از دنیا می‌رود فرشتگان الهی به استقبالش می‌آیند و می‌گویند چه فرستاده‌ای یعنی همان لحظه که در دنیا بازماندگان می‌گویند چه باقی گذاشته فرشتگان سؤالشان از فرد متوفی این است که چه آورده‌ای؛ بنابراین باید به فکر روز حسابرسی بعد از مرگ باشیم و در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم و سرافکنده نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها