نشست هم اندیشی هفتمین همایش وحدت اسلامی در شهرستان هیرمند

هیرمند/ امام جمعه شهرستان هیرمند گفت: هفته وحدت یادآور کرامات معنوی و سجایای اخلاقی اسوه خوبی‌ها و رسول مهربانی‌ها، و آخرین فرستاده پروردگار است.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۹۷
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه، و رئیس شورای فرهنگ عمومی، و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین ظریف صیادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، و مسئول شبکه تبلیغ شهرستان هیرمند، در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفتمین همایش وحدت اسلامی همزمان با هفته وحدت در دفتر امام جمعه شهرستان هيرمند، طی نشستی به بحث و تبادل نظر پرداختند.    

در این جلسه هم اندیشی، در خصوص برنامه‌های هفته وحدت نیز نکات مبسوطی بیان شد.

امسال نیز همزمان با هفته وحدت و در آستانه ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام، حضرت ختمی مرتبت(ص)، هفتمین همایش وحدت اسلامی با حضور علماء فریقین، و دانشمندان علوم و مذاهب اسلامی در شهرستان هیرمند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین راشکی، در این نشست با اشاره به‌ ضرورت همدلی بیش از پیش مسلمین جهان و مبارزه بی امان بر علیه نقشه‌های شوم دشمنان اسلام تصریح کرد: هفته وحدت یادآور کرامات معنوی و سجایای اخلاقی اسوه خوبی‌ها و رسول مهربانی‌ها، و آخرین فرستاده پروردگار است. و فرصت مناسبی است که، جهت بهره‌مندی از میلاد دردانه هستی، برکات مضاعفی، نصیب مسلمانان جهان و جهان اسلام گردد.

امام جمعه محترم شهرستان هیرمند، طی پیشنهادی از تمامی فعالان سیاسی، و مذهبی در تمامی شهرها و  روستاها و مخصوصا مدارس و مساجد و ادارات، خواست؛ بمناسبت هفته وحدت و در راستای روشنگری در جهت پرده‌برداری از اهداف کثیف دشمنان کینه توز اسلام، نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامیر اعظم، پویش همگانی "من محمد(ص) را دوست دارم" را به صورت مردمی و خودجوش برگزار نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین صیادی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند، نیز در ادامه این نشست به ارائه برنامه‌های بزرگداشت هفته وحدت و ضرورت مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها در هرچه باشکوه تر برگزارشدن هفتمین همایش وحدت اسلامی پرداخت. 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی، و مسئول دبیرخانه هفتمین همایش وحدت اسلامی در شهرستان هیرمند، در خصوص اجرای ویژه برنامه‌های این همایش مهم، و گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر، هفته وحدت، گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه، هفتمین همایش وحدت اسلامی، با در نظر گرفتن تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و پروتکلهای بهداشتی، با شرکت دانشمندان علوم اسلامی و علماء فریقین، در فضائی آرام برگزار خواهدشد. علاوه بر آن، تمامی برنامه‌های این همایش بزرگ دینی و مذهبی، از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، به جامعه هدف و مخاطبانی که امکان استفاده حضوری این مراسم را ندارند، منعکس خواهدشد.

 

 

ارسال نظرات