زابل/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپزابل در نشست اخوت نیروهای وظیفه این ناحیه گفت همه در هر پست ، مقام و عنوانی سرباز ولایت هستیم .بصیرت . دشمن شناسی و ولایتمداری شاخصه اصلی سرباز بودن است .
کد خبر: ۹۳۸۲۳۱۸
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی گفت: باید بدانید چه سرمایه ای عظیمی دارید ودر چه مقطع حساس و مهمی از زندگی به سر می برید . سنچولی با قدر دانی از دست اندر کاران برگزاری این نشست صمیمی تصریح کرد همه در هر پست ومقامی که باشیم باید تکلیف خود را در برابر کشور و ارزشهای اسلامی و اخلاقی ادا کنیم گفت بصیرت و دشمن شناسی باید شاخصه اصلی دلسوزان و خدمتگزاران انقلاب باشد وسرباز  باید الگوی تمام عیاری از مؤلفه های انسانی ، اخلاقی و دینی باشد .                                     

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی ادامه داد: سرباز زینت کشور است ودر تمام صحنه ها وفادار به نظام الهی و اسلامی تحت تعالیم دینی باید فراز زینت با بصیرت و دشمن شناسی پویا و فعال و گوش به فرمان امام جامعه آماده خدمت باشد .         

این مسئول بیان کرد: امیدوارم که شما جپانان همگی سربازان خوبی برای انقلاب و آرمانهای انقلاب باشید و این خدمت شما در عصر ظهور انشالله که شما در لیست سربازان زمینه ساز ظهور امام عصر بقیه الله العظم قرار گیرد.

ارسال نظرات