خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی قزوین در همایش مروجین آموزش پلیس گفت: اولویت پلیس حفظ امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و پاسداشت قانون است.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۲۰
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ داوود عبدالملکی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و حلول ماه ربیع الاول در همایش مروجین آموزش همگانی پلیس که در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد گفت: پایه امنیت انقلاب با توجه به روایت و تأکیدات امامین انقلاب، نگاه به مردم باید فرهنگی و مهربان و دلسوزانه باشد.

وی تصریح کرد: برای حفظ فرهنگ و سنت و امنیت کشور در سایه تهدیدات و تحریم ها نیازمند جامعه محور بودن است، اسرائیل یک سازمان اطلاعاتی ویژه برای ایران تاسیس کرده و این نشان دهنده بزرگی ملت و انقلاب ایران است.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین تصریح کرد: پلیس می بایست به سمت هوشمند سازی و جامعه محوری حرکت کند تا به یک سازمان ارشاد کننده و راهنما در کنار اقتدار پلیس، امنیت را تثبیت کند. پلیس امروز مشاور امین در حوزه های مختلف در کنار مردم است و با برنامه ریزی به سمتی حرکت کرده تا بتواند ارزش و اعتبار نیروی انتظامی نزد مردم با رضایتمندی همراه شود. همچنین مشکلات را با مردم در میان گذاشته تا بازوان امداد نیروی انتظامی باشند.

عبدالملکی افزود: در بحران کرونا، نیروی انتظامی از طریق فضای مجازی در کنار مردم بوده و توانسته حلقه وصل را محکمتر و هوشمند سازی نماید.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: امروز دشمن در حوزه جنگ نرم خاکریزهای زیادی را فتح کرده و از شبیخون گذر کرده و به غارت فرهنگی روی آورده است.

وی تاکید کرد: فرهنگ باید حفظ شود زیرا اساس ماندگاری یک کشور بوده و دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب و فرهنگ است. آسیب های فرهنگی که به جامعه وارد می شود با هیچ هزینه ای قابل جبران نبوده که اعتیاد یکی از این موارد و آسیب های وحشتناک برای جوانان است.

عبدالملکی تصریح کرد: در بحث آموزش می بایست جاذبه ایجاد شود و افرادی به سخنرانی بپردازند که جاذبه و قدرت بیان داشته و خدمات پلیس را برای مردم تبیین نمایند زیرا مردم از بسیاری خدمات اطلاع ندارند.

در پایان، جانشین انتظامی استان قزوین با اشاره به بحث فضای مجازی که مهمترین مسئله جامعه امروز است گفت: از فضای مجازی می توان جهت انجام امور مالی،فرهنگی، نیازمندیها استفاده نمود و انحراف ازین مسیر آسیب زننده بوده و فضای مجازی مانند چاقوی دولبه است. در جنگ سخت با توجه به باورها و اعتقادات متحد می شویم اما در جنگ نرم خنثی عمل کردیم.

 

انتهای پیام/1002

ارسال نظرات
پر بیننده ها