توزیع 230 بسته معیشتی در رضوانشهر

با حضور مسؤولان شهرستان رضوانشهر تعداد 230 بسته معیشتی به ارزش ریالی یک میلیارد و دویست میلیون ریال در بین نیازمندان رضوانشهری توزیع شد
کد خبر: ۹۳۸۲۳۴۲
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، سرهنگ دوم پاسدار محمد پوراسماعیلی فومنی امروز در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگهبان انقلاب و دستاوردهای آن است و هر اتفاقی که در کشور رخ می‌دهد سپاه پای کار است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در شهرستان رضوانشهر گفت: رونمد تزریق واکسن کرونا در گیلان با سرعت در حال انجام است ولی با این حال از پایگاه‌های مقاومت بسیج درخواست دارم اطلاع رسانی لازم را در این خصوص انجام دهند.

فرمانده محترم سپاه ناحیه رضوانشهر از توزیع 230 بسته معیشتی در این شهر خبرداد و افزود: تعداد 230 بسته معیشتی به کمک خیرین و همچنین سپاه قدس گیلان به جهت هدیه به خانواده های نیازمند و آسیب دیده کرونا به ارزش ریالی یک میلیارد و دویست میلیون ریال تهیه شده است.

به گزارش بسیج، سپاه ناحیه شهرستان همچنین برنامه دیگری به منظور تهیه تبلت برای دانش آموزان نیارمند در دستور کار دارد تا بتواند بخشی از مشکلات آنان را برطرف کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات