توزیع سیب درختی در قالب زکات مستحبی میان مددجویان کمیته امداد رودهن

رئیس کمیته امداد رودهن از توزیع بیش از دو تُن سیب درختی اهدایی در قالب زکات مستحبی میان خانواده های تحت حمایت این اداره خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۴۹
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

علی عزیزی با اعلام توزیع 2225 کیلوگرم سیب درختی میان خانواده های تحت حمایت این اداره گفت: این میزان سیب درختی اهدایی یکی از باغداران دماوندی در قالب زکات مستحبی است که میان 150 خانواده تحت حمایت این اداره توزیع شد.
وی افزود: ارزش این میزان سیب درختی توزیع شده 22 میلیون و 500 هزار تومان برآورد شده است.
عزیزی با اشاره به اینکه خیّران و مردم نیک اندیش شهر رودهن در نیمه نخست امسال بیش از  558 میلیون تومان در قالب زکات کمک کرده اند،گفت: مردم رودهن 148 میلیون تومان از این مبلغ را از طریق اداره کمیته امداد این شهر و مابقی را از طریق مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان کمک کرده اند.
رئیس کمیته امداد رودهن،تصریح کرد: از محل زکات جمع آوری شده توسط این اداره 1000 سبد کالا تهیه و در ایام ماه محرم و صفر میان همین تعداد خانواده تحت حمایت توزیع شد.
وی ادامه داد:  از محل کمک های جمع آوری شده توسط مراکز نیکوکاری نیز 3000 هزار سبد کالا تهیه و در ایام ماه محرم و صفر میان خانواده های نیازمند توزیع شد.
عزیزی،بیان کرد: همچنین 100 میلیون تومان از این مبلغ نیز به منظور تهیه دستگاه اکسیژن ساز ویژه بیماران کرونایی به بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند اختصاص یافت.
 
انتهای پیام
 

ارسال نظرات