فرمانده انتظامی انتظامی غرب استان تهران گفت: خدمتگزاری به مردم، حال پلیس را خوب کرده و انرژی تازه ای به مجموعه نیروی انتظامی می بخشد.
کد خبر: ۹۳۸۲۳۶۰
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

سردار "کیوان ظهیری" با تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی گفت: خدمتگزاری به مردم حال پلیس را خوب می کند و انرژی تازه ای به مجموعه نیروی انتظامی می بخشد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران  بیان کرد: از دوران کودکی علاقه ویژه ای به شغل پلیس داشتم و اگر دوباره به شرائط و وضعیت قبل برگردم، باز هم، شغل شریف پلیس  را انتخاب خواهم کرد.
سردار ظهیری با اشاره به دلیل انتخاب شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" تصریح کرد: هوشمندی پلیس فقط منحصر به تجهیزات و امکانات بروز و الکترونیکی نبوده و نیروی انسانی و کارکنان این نیرو نیز همگام با وضعیت و شرائط موجود بایستی پیشرفت کرده و آموزش های جدیدی را کسب کنند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تعطیل بردار نبودن ماموریت های نیروی انتظامی در طول شبانه روز افزود: پلیس در اجرای ماموریت های محوله با مردم مهربان بوده و کلانتری و پاسگاه های انتظامی،مامن و پناهگاه مردم هستند و مردم فقط برای موضوعات جرم و موارد منفی به کلانتری مراجعه نمی کنند چرا که امروزه کلانتری ها دارای داویر مشاوره و مددکار اجتماعی با تحصیلات عالیه بوده که در حال ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مراجعان هستند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد منطقه انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: غرب استان تهران با پوشش 6 شهرستان شهریار، اسلامشهر، قدس، ملارد، بهارستان و رباط کریم، دارای جمعیتی بالغ  بر 3 میلیون و 700 هزار نفر با سکونت اقوام مختلف ایران اسلامی بوده که در سال جاری به یاری خداوند و همکاری مردم و تلاش های شبانه روزی همکاران انتظامی، جرائم خشنی در این منطقه روی نداده است.
سردار ظهیری در پایان با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم وامنیت خاطرنشان کرد: شهروندان همیشه یار و یاور پلیس بودند و به طور یقین، همکاری مستمر مردم با پلیس و توجه به هشدارهای انتظامی می تواند نقش مهمی در پایدار و ارتقای امنیت داشته باشد.
 خبرنگار بسیج/ محمدرضا گودرزی

ارسال نظرات