خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج:

منازل آسیب دیده زلزله اندیکا با مشارکت سپاه و بسیج ساخته می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ساخت منازل آسیب دیده ناشی از زلزله در شهرستان اندیکا با مشارکت سپاه و بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۳۶
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی شامگاه گذشته با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا از روند خدمت رسانی در این مناطق دیدن کرد و ضمن حضور در قرارگاه سردار شهید مرتضی حسین پور سپاه حضرت ولی عصر خوزستان از فعالیت و خدمت رسانی گروه‌های جهادی و این قرارگاه در مناطق زلزله زده بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به کمک رسانی سپاه و بسیج در مناطق زلزله زده شهرستان‌های اندیکا گفت: برای بازسازی مناطق زلزله، سپاه و بسیج آمادگی کامل را دارند و سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در زمینه بازسازی و محرومیت زدایی تجارب و فعالیت‌های خوبی دارد.

سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی با اشاره به کمک رسانی در مناطق زلزله زده در شهرستان اندیکا افزود: سپاه و بسیج این آمادگی را دارند که با مشخص شدن برنامه دولت در خصوص پرداخت میزان تسهیلات و وام‌های بلاعوض و بر اساس برنامه بسیج سازندگی بازسازی بخشی از منازل آسیب دیده را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچنین سپاه و بسیج آماده حل مشکلات زیرساختی در این مناطق از جمله شبکه‌های آبرسانی، خانه‌های بهداشت، مساجد و مدارس هستند.

قرارگاه خدمت رسانی سردار شهید مرتضی حسین پور سپاه حضرت ولی عصر خوزستان به منظور امداد رسانی و خدمت رسانی در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا تشکیل شده است.

زمین لرزه در اندیکا موجب خسارت به منازل روستایی، برخی مدارس، تلف شدن احشام و جاده‌های عشایری و روستایی این شهرستان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار