به گفته جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج، 80 درصد جوانان اخبار مختلف را از طریق شبکه‌های اجتماعی رصد می‌کنند لذا سواد رسانه‌ای برای خانواده‌ها و جوانان بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۹۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسییج از رشت، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی  امروز در نشست فصلی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات‌کل استان گیلان با موضوع تحقق دولت اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 254 شهید کارمند گیلان اظهار کرد: نیروهای مردمی نقش مهمی در به سرانجام رسیدن انقلاب‌ها در دنیا داشتند.

وی با اشاره به ایمان و اعتقاد امام(ره) به نقش و جایگاه مردم در نهضت خود گفت: نقش گروه‌های مردمی در سایر انقلاب‌های دنیا پس از مدتی کم‌رنگ شد اما در انقلاب اسلامی ایران با دوراندیشی امام(ره)، نقش مردم در قالب بسیج مردمی توسعه پیدا کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج به میدان‌داری بسیج در دوران دفاع مقدس، عرصه سازندگی، امداد، کمک‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در طول 40 سال گذشته اشاره کرد و افزود: بسیج در حوزه واکسیناسیون کرونا با گسترش مراکز تزریق واکسن به خوبی تاثیرگذار بود.

حبیبی، حل بسیاری از مشکلات کشور را در گرو مدیریت جهادی، انقلابی و نگاه علمی دانست و بیان کرد: امام(ره) با تکیه بر مردم توانست نهضت خود را به سرانجام برساند لذا هرجا که از ظرفیت مردم استفاده کردیم موفق شدیم.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد نیز ورود مردم به صحنه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار خواهد بود گفت: کشورمان در حوزه‌های مختلف دارای اقتدار و عزت است و دشمنان نیز از هیچ نقشه و توطئه‌ای علیه این نظام چشم‌پوشی نمی‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج با اشاره به اینکه میدان دادن به جوانان در سند اعتلای‌ بسیج تاکید شده است تصریح کرد: 80 درصد جوانان اخبار مختلف را از طریق شبکه‌های اجتماعی رصد می‌کنند لذا سواد رسانه‌ای برای خانواده‌ها و جوانان بسیار حائز اهمیت است.

حبیبی برخی ظرفیت‌های کشورمان در حوزه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بسیاری از کشورها از فقدان نیروی جوان و پای کار رنج می‌برند در حالی‌که 45 درصد جمعیت کشورمان از نیروی جوان و تحصیل‌کرده هستند که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات